mandag 6. desember 2010

uttak

Her er uttak ferdig, det var kjapt ut og kjapt inn. CFC er ihvertfall effektive!  Hadde uttak uten annen smertestillende enn lokalbedøvelse,  men hadde veneflon i hånden for sikkerhets skyld. Det var svinevondt da legen skulle ta ut på høyre eggstokk, for den hadde gjemt seg bak livmoren. Så da måtte han dure UL-staven langt opp samtidig som en av sykepleierne sto og trykte på livmora mi for å holde den unna. Resultatet ble 1 egg på høyre og 3 egg på venstre, så 4 tilsammen som ventet. Får ikke høre befruktningsrate før jeg skal dit på onsdag for innsetting, noe jeg synes er litt skuffende. Da blir det lenge å vente i usikkerhet...  Skal forsøke akupunktur ifm innsetting, da de mener det blir bedre blodgjennomstrømming til livmoren da. Blir veldig, veldig spennende altså!!

11 kommentarer:

  1. Krysser alt jeg har nå for deg, håper virkelig at det går veien nå! Har lest en stund på bloggen din nå uten å kommentere, men tenker på deg smått ;)

    SvarSlett
  2. Åe, nå er det skikkelig spennende da :)) Men, jeg har trua, jeg!

    SvarSlett
  3. Så bra at uttaket er over, jeg har stor tro på dette forsøket så du får ha lykke til og så håper jeg dagene går fort frem til onsdag :o)

    SvarSlett
  4. Så bra at det gikk bra! Nå må du bare få et gullegg her også blir du graviiiiiid :danse:

    Herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuuud som jeg gleder meg til du tester positivt!!!!!!

    SvarSlett
  5. Supert !! Krysser fingrene for gode egg til innsett. Kos dere i Køben imens ( eller drar dere hjem i mellomtiden?) !!!

    SvarSlett
  6. Takk jenter, synes det er sinnsykt spennende selv også.
    Tenkte litt på å dra hjem i mellom, men det ble så vi bestemte oss for å slappe av og bli værende. Det tar litt for lang tid å kjøre frem og tilbake...

    SvarSlett
  7. Slapp av, Kos dere og spis god mat!! Må lade energi til ruginga :D

    SvarSlett
  8. Ja, det er sant. I går var vi på julemarked i Tivoli, veldig koselig. Men jeg tror den gløggen de serverer er sinnsykt sterk, følte meg litt tipsy i går kveld...
    Og så spiste jeg en lett blodig biff, for det kan jeg jo ikke gjøre de neste 9 mndr... :tøff:

    SvarSlett
  9. Følger med deg i prosessen, heier, og ønsker dere masse, masse lykke til!!!

    Hilsen AMIMS:)

    SvarSlett
  10. Grattis med overstått uttak og kanskje overstått innsett?!?! Heier på deg!!

    SvarSlett