lørdag 11. desember 2010

5 DPO

Og vi (jeg) venter på at det er greit å begynne å teste... skal få med meg EL-sprøyta ihvertfall. Har bare 3 BT igjen fra tidligere, må passe på at jeg ikke bruker dem opp før jeg får de nye...
Av symptomer kan det nevnes at det er mye murringer og småstikkinger der nede, og jeg er usannsynlig oppblåst. Alt skyldes selvfølgelig stimuleringen, uttak/innsett, og/eller Crinonen. I dag har jeg kjent meg utrolig trøtt, helt tappet for energi liksom. Men Mannen er trøtt han også, så det betyr ikke nødvendigvis noen ting.

Ellers så fikk vi solgt huset vårt i går :D
Det har vært skikkelig tregt marked etter vi la det ut, vi har hatt 2 visninger, og det er kommet 2 par og sett på det tilsammen. Men det parret som var her sist virket interesserte, og skulle bare vente på om han mannen fikk jobb her nede før de evt vurderte å legge inn bud. Han fikk tydeligvis jobben, og det feiret de med å legge inn et skambud på onsdag, som vi bare takket nei til. Så økte han litt på  torsdag, og vi sa fortsatt nei. Så ba han 100000 under takst på fredag, og da så sa vi at om han økte med 50 000 så kunne vi gå med på det. Vi hadde på forhånd bestemt oss for hvilken grense vi ville legge oss på. Så da fikk vi den bekymringen utav verden før jul, ihvertfall, og vi kan konsentrere oss mer om det nye huset og oppussingen der. Selv om vi kanskje kunne ha fått mer om vi hadde ventet til neste år, så er vi fornøyde med at vi har fått solgt.

I morgen skal vi besøke Onkel og Tante samt den ene fetteren min og kona, de bor i Tønsberg. Fetter J og kona C har fikk sønn nr. 2 i november, så da får jeg forhåpentligvis snust inn litt babydunst. Det blir koselig. J&C planlegger å flytte til Sør-Amerika med barna for en ukjent periode, og det blir litt trist. Vi har god kontakt nå, men det blir nok vanskeligere når de bor der. Men vi får se om vi kommer oss over for å besøke dem.

Nei, nå tror jeg at jeg må "hvile øynene" litt her på sofaen... :D

3 kommentarer:

  1. Innom i full fart og sender en stooooor klem :))

    SvarSlett
  2. Gratulerer med salg på huset!!

    Følger spent med på videre ruging! :heia:

    SvarSlett
  3. Å så digg å få solgt unna huset da. En mindre ting å tenke på :)

    Sitter her med popcornbøtta klar til testinga starter :hyper:

    SvarSlett