torsdag 2. desember 2010

UL stikkedag 8.

Timen ble utsatt til kl 21. og jeg var skikkelig skikkelig trøtt i ettermiddag, så da ble det en høneblund på sofaen i ventetiden. UL gikk ihvertfall fint, endometriet er nå 8 mm, på høyre overie er folliklene 16mm og 13mm, mens på venstre er de 18mm og 16mm. Det er flere andre som lusker i bakgrunnen, men de rekker nok ikke å komme med i dette forsøket. Har ringt CFC og de vil at jeg skal ha ny UL på lørdag, og så ringe dem igjen. Fortsette med Orgalutran og Puregon som før. Har sendt SMS til gynekolgen min og spurt om hun kan møte meg tidlig på lørdag for en UL, hun gjør dette utenom arbeidstid (men tar selvfølgelig betalt, da). Venter på svar fra henne, kommer kanskje ikke før i morgen...
Må vel sjekke litt vedr. hotell og sånt i kveld, CFC mener det blir uttak på mandag, så da må vi vel belage oss på å kjøre nedover på søndag kveld.

8 kommentarer:

  1. Krysser det som kan krysses denne gangen.:)
    klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Krysser og krysser her - og det skal jeg gjøre til krampa tar meg, og så fortsette helt til spiren sitter dønn :))) Nå er det din tur!

    SvarSlett
  3. Krysser alt jeg har jeg også!
    Stor klem fra Firkløver :)

    SvarSlett
  4. Takk for kryssing, jenter. Håper håper håper at det hjelper!!!

    SvarSlett
  5. Dette blir bra altså! Heier og heier og krysser alt jeg har av armer og bein og ekstra sett armer og bein og navlestrenger for at dette er SISTE forsøk og SISTE hormondrit du må gjennom. Og at det kommer en liten tass ut til høsten! :danse:

    SvarSlett
  6. Å dette blir en spennende advent!! Følger med på deg og krysser fingre for at dette skal gå flott og at lille spire er en frisk og rask liten baby til høsten!!
    Oprasjonene har helt sikkert gjort slik at du får drømmesvangerskapet du håper på!!
    Stor klem fra Tjomi fra SM

    SvarSlett
  7. Aiaiaiai kjempespennende! Jeg heier på dere! Håper det blir uttak på mandag og god eggfangst! Stor klem!

    SvarSlett
  8. Spennende !!! Lykke til på Købentur :-)

    SvarSlett