torsdag 4. april 2013

Uke 18: It's a .....

.... GIRL!!

Wow, hvem hadde trodd det??
Ikke jeg ihvertfall. ;) Det viser seg at noen i familien har trodd det, men jeg har vært hellig overbevist om at det skulle bli gutt nr 5. Men det er det altså ikke. :)

Må innrømme at jeg synes det er ganske skummelt at det var ei lita jente. Gutter er liksom så greie å ha med å gjøre, rett frem liksom. Føler jeg begynner å få teken på det med gutt, med 2 nevøer som jeg har øvd meg på fra før og så med Knerten. Hvordan skal det nå gå med ei lita jente?? De er jo helt anderledes skrudd sammen. Billig blir det heller ikke, he he.

Je je, det blir spennende om ikke annet. Og sikkert veldig veldig hyggelig. Håper at hun og Knerten får ett fantastisk søskenforhold, selv om det blir gutt og jente. Har bare erfaring med søsken av samme kjønn selv, og det går jo bra. Men man kan sikkert få ett nært og godt forhold, både som barn og voksen, selv om man ikke er av samme kjønn.

Må nesten fnise litt av meg selv, det kommer så uendelig mange tanker og overraskende mye bekymringer med denne jenta. Må vel se på det som usikkerhet rundt det som er litt ukjent, for jeg er jo glad for det hele også. Veldig vanskelig å beskrive følelsen.

Må få snudd tankene rundt, og jeg har begynt å venne meg til tanken. Gleder meg til å kjøpe søte jenteklær og børste hår. Lese bøker sammen, tulle sammen, skravle sammen. <3 nbsp="" p="">
Håper at alt fortsetter å gå bra sånn at denne babyen også får bli med oss hjem, sånn som Knerten. <3 br="" nbsp="">


7 kommentarer:

  1. Gratulerer med en jente i magen! Kjønn spiller ingen rolle, ihvertfall ikke når de er små.
    Håper det går bra med dere og at du fortsetter å oppdatere bloggen, er litt fascinert av historien deres. Lykke til videre!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig kommentar! :D
      Håper bare at ingen forstår det sånn at jeg ikke er glad for jenta i magen, en levende baby er uansett en stor gave for oss! :)

      Slett
  2. Grattis med lilla prinsessan <3 Knerten kommer bli en fantastisk storebror som passar på sin lilla syster

    SvarSlett
  3. Jeg håper knerten er blitt storebror og alt er bra med dere :)

    SvarSlett
  4. Hvordan går det med deg/dere??

    SvarSlett
  5. Hei, hvordan går det med dere? Jeg har bladd langt tilbake på bloggen din og har i hele ettermiddag gått gjennom innleggene, veldig spennende!

    SvarSlett
  6. Hei. Jeg er ikke så mye innom bloggen ihvertfall, og det er en god ting. ❤️ Har fått mine ønskebarn, de er friske og er en herlig 6-årig storebror med ei knusegod lillesøster på 4 år. Begge gir mammaen ting å glede seg og å irritere seg over. Dessverre bor vi ikke sammen med pappaen lenger. Dessverre for barna fordi vi bor mange mil unna, men bra for meg. Har funnet en stepappa som er en god støtte. Så, det er oss. Livet går videre, med både oppturer og nedturer.
    Hvis noen er i samme eller lignende situasjon som jeg var... Søk alt du kan på TAC, abbyloopers, norske TAC-søstre på Facebook. Og masse masse lykke til!! ❤️❤️❤️
    Klemmer fra esmeralda

    SvarSlett