fredag 17. desember 2010

11 DPO

Og streken er absolutt sterkere enn i går!!!!jippi.gif


Så jeg begynner å blir litt overbevist om at ihvertfall en av spirene har festet seg der inne.... Så utrolig fantastisk, måtte det denne gangen gå helt til mål!!! Det er egentlig helt utrolig overveldende at jeg er blitt gravid igjen. Det tyder vel kanskje på at vårt fertilitetsproblem er ett eggløsningsproblem, og at når eggene og soldatene først treffes og det er fest, så trives de ganske godt inni magehulen min. Sikkert mykt og comfy å slå seg til ro der inne i mørket etter den festingen de drev på med litt tidligere!  Føler meg utrolig heldig! 


Symptomer i går og i dag er: tunge boobs, "klyp" i livmorhalsen, leamus på venstre øye på 4. døgn , og helt usannsynlig TRØTT. I natt skal jeg på vakt, så skal forsøke å hoppe til køys igjen og bygge opp ett søvnlager.
Ellers: rød julebrus er ikke noe godt, men det har det vel egentlig aldri vært.... 



Nå blir det natta igjen folkens. 

11 kommentarer:

  1. Føler for å legge igjen en kommentar etter lang tids "sniking". Fulgte deg på sm og har kikket jevnlig innom her.
    Så utrolig spennende med streker!! Håper de vokser seg sterke og fine, og at det denne gang ender med en frisk og flott baby i juli/august? :)
    Klem!

    SvarSlett
  2. Så utrolig fantastisk !! Gratulerer så veldig mye med to streker og spire i magen :-)

    SvarSlett
  3. Føler at jeg må legge igjen en liten hilsen etter at jeg har fulgt bloggen din siden feb/mars i år. Det er helt utrolig hva dere har gått igjennom og jeg ønsker dere virkerlig alt god selv om jeg ikke kjenner deg. Jeg var så spent i dag dag jeg logget på. Jeg er selv gravid etter mye komplikasjoner og tidligere aborter og jeg kan forstå det store ønsket om barn. Jeg krysser alt jeg kan for dere og ser for meg at streken bare blir sterkere og sterkere. Det er bare en helt fantastisk følelse å se at den blir det. Jeg gleder meg til fortsettelsen. Ta det rolig på vakt i natt. Hilsen fra Trøndelagen..

    SvarSlett
  4. Buffy79 (på SG, SM og NM)17. desember 2010 kl. 17:16

    Gratulerer! Utrolig glad på deres vegne :). Denne gangen går det veien.

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye!!! Har fulgt deg noen uker, og ventet spent på resultatet etter håpefulle skyggestreker noen dager nå. Har selv hatt noen runder som ikke har gått som planlagt, men ser ut til at det går veien nå. Og så må jeg bare kommentere det med leamus i venstre øyet, for det har jeg også hatt helt siden jeg fikk positiv test for ei drøy uke siden! ; )

    Lykke til på reisa fram mot termin, jeg kommer til å følge deg. : )

    SvarSlett
  6. Tusen takk for koselige kommentarer alle sammen!
    er på jobb nå og er SÅ trøtt!!! :p
    Og så kom jeg plutselig på at det blir jo helt umulig å teste på morgenurin i morgen, da er jeg jo fortsatt på vakt... :o
    Men skal vel sove på dagen, så da får tøsa dosen sin etter den duppen der, da ;)

    SvarSlett
  7. Freaky fantastic!! Awesome!!
    :):):):):):):):):):)
    HURRAAAAA

    klem fra Mette

    SvarSlett