fredag 21. mai 2010

Eksponeringsterapi.

Mannen tok seg fri fra jobben i dag for å være med meg, og det har vært utrolig deilig. Og for å aktivisere oss litt så dro vi på Harry-tur til Nordbysenteret ved Svinesund. Han trengte noen nye klær, så det var en god anledning.
Så da har jeg vært ute blandt FOLK, og det gikk vel sånn passe. Det er rent for j@vlig mange gravide og damer med nyfødte barn der ute i verden, fatter ikke hva de skal gjøre akkurat der jeg er??? Nå må ingen gravide eller kvinner med nyfødte ta seg nær av dette, men det gjør faktisk ganske vondt å se dere akkurat nå.
Men jeg var ganske flink, begynte ikke å stortute inne på butikkene sånn som jeg gjorde på Polet forrige helg. Bare noen små tårer som lurte seg frem innimellom.
Har blitt innmari sliten av turen, men det var vel godt å komme seg ut av huset.

Fikk bestilt time på Volvat også, så dit skal jeg neste torsdag (27/5 kl 15.00). Blir ihvertfall køkjøring til jeg skal hjem igjen...

Og så kommer Mamma på besøk fra mandag til fredag, så da får jeg selskap i neste uke også. Snille Mamma'n min som kommer for å hjelpe meg komme meg videre etter hun skjønte (eller jeg endelig avslørte) hvor elendig det er med meg. For selv om jeg selvfølgelig skal tillate meg å sørge ferdig, så er jeg veldig sliten av det hele, og føler jeg trenger hjelp til å komme meg litt videre! Det blir fint at hun kommer, og så kommer venninnene ikke så lenge etter hun reiser. Og så skal jeg reise hjem til Trondheim på besøk etterpå. Da får jeg treffe nevøene, og det skal også gå bra. Det er fint å ha noen planer å se frem mot.

4 kommentarer:

  1. Så koselig av mannen å ta seg fri for å bruke tid med deg. Det høres ut som han tar godt vare på deg.

    Jeg tenker mye på deg, selv om jeg ikke kjenner deg. Syns at behandlingen du har fått i helsevesenet er hårreisende, og syns virkelig at dere skal få en second opinion, av en habil gynekolog. Virker som du allerede nå har begynt å orientere deg i terrenget, forhøre deg rundt omkring om hvem som kan ha de mest oppdaterte kunnskapene på feltet. DET er igrunn Dr gyn sitt ansvar å forhøre seg med andre sakkyndige, for å gi deg en forsvarlig behandling.. Jeg syns det er skremmende at det er så enkelt for noen leger å bare stole på sine egne vurderinger. Huff.. Har vært i en lignende situasjon selv, som ikke gravid, og kjenner at jeg blir veldig engasjert på dine vegner. Kanskje derfor jeg tenker mye på deg også..

    Vil også ønske deg en god tur til Trondheim:)

    klem fra krokodille på SM

    SvarSlett
  2. Det er jo helt normalt å føle som du gjør og tror ikke noen hadde tatt seg nær av det altså :klemme:

    Blir bra med volvat da =) Selv om det blir litt køkjøring hjem :)

    SvarSlett
  3. Krokkis: ja det er frustrerende med alle disse småkongene som går rundt i helsevesenet og mener at de vet best uansett. Hadde jo egentlig trua på Dr.Gyn helt frem til de siste ukene.
    Håper at hun på Volvat kan si noe fornuftig nå på torsdag. Og så lurer jeg på å rett og slett ringe denne Sand på Ullevål som en annen har tipset meg om her i bloggen, tror snart jeg kan klare å prate om dette uten å grine...
    Og Trondheim, ja, bli godt å kom hjæm! :)

    Heidisen: køkjøring spiller absolutt ingen rolle ;D
    Krysser litt for deg her også jeg!

    SvarSlett