lørdag 8. mai 2010

Det er slutt.

igjen.
Orker ikke skrive noe mer nå.
kanskje senere.

14 kommentarer:

  1. *klem* Den er ikke verdt så mye, men sender den likevel.

    Håper dere kommer dere igjennom sorgen, og at det en vakker dag kommer det nydelige barnet dere ønsker så mye.

    SvarSlett
  2. Det er så ufattelig trist - tårene triller for deg kjære Esmeralda.

    Sender deg varme tanker og klemmer

    SvarSlett
  3. Å stakkar stakkar dere :-( Dette var tung lesning. Kan ikke forestille meg hvordan dere har det nå. Så ufattelig trist.
    Ta vare å¨hverandre...

    SvarSlett
  4. Kjære Esmeralda! Dette er bare så ufattelig trist og tungt. Jeg føler med deg og håper du klarer å komme deg gjennom den første tiden. Stor klem fra Loppa

    SvarSlett
  5. min tanker er hos dere.. -krokodille

    SvarSlett
  6. Dette er helt grusomt trist.. Ikke igjen! Føler virkelig med deg nå, ta godt vare på deg selv. Sender deg varme tanker og mange gode klemmer
    -Niffi

    SvarSlett
  7. Har ikke ord jeg. Gråter med dere :(

    SvarSlett
  8. Har heller ingen ord :( Mine tanker er med dere i denne tøffe tiden :(

    SvarSlett
  9. Dette er ufattelig trist. Jeg gråter med dere. :(

    SvarSlett
  10. Har ikke ord, det er så urettferdig!

    SvarSlett
  11. Huff, vennen. Var ikke dette jeg ville lese når jeg logget på i kveld :(

    STOOOOOOR klem sendes, selv om den kanskje ikke hjelper så mye akkurat nå....

    Ta vare på hverandre nå

    SvarSlett
  12. Tenner lys og ber om retterdighet for dere.

    :(

    SvarSlett
  13. Huff, det var jo ikke sånn det skulle gå denne gangen :( Så ufattelig trist, ord blir fattige.... Sender noen klemmer deres vei, og tenker på dere.....

    SvarSlett
  14. Dette var grusomt å lese. Håpet var jo så stort når dere kom over i uke 17. Ta inderlig godt vare på hverandre i tiden som kommer. Skal tenne lys for barnet deres i kveld.

    SvarSlett