fredag 12. mars 2010

Ups... ;)






"Måtte" visst kjøpe en MobyD i dag, jeg... Var et tilbud jeg ikke kunne si nei til, 40% avslag... Så nå ventes en slik om ei lita stund. Betalte bare 341 + porto mot vanlig pris 569 kr. Får heller selge den om ting går virkelig ille. Strider jo egentlig mot all fornuft å kjøpe ting så tidlig, håper virkelig ikke jeg jinxer noe nå!!
*krysser fingrene*






Ellers så ser det ut som om jeg sliter med å komme meg i butikken og få handlet, så jeg prøvde meg på litt netthandel i stedet. Så da ble diverse H&M-mammaklær bestilt. Håper de passer og at de er gode å ha på... Ble mest basisklær, satser på å bruke endel tunika og sånn etterhvert. Det både har jeg endel av og er lett å få tak i. :) Ser de ble litt sommer-inspirert disse innkjøpene, så da har jeg vel litt positivisme over meg akkurat nå, og det er jo bra!!

Her er ett lite utvalg:

4 kommentarer:

  1. Kjempefine mammaklær. Likte godt singleten og buksa. Og det er basisklærne som blir bruk i hverdagen. Her gikk det mye i tights og tunika og stretchy singleter.
    Kjekt å vise frem magen da :-)

    Flott at du er positiv og optimistisk. Dette skal gå bra !!

    SvarSlett
  2. Fine klær! Er MobyD bare ett stort stykke stoff? Eller er noe ring eller noe sånn på?

    Har lyst på bæretøy selv... :)

    SvarSlett
  3. Heidisen: MobyD er bare et stort stykke tøy, ja. Elastisk sele som knyttes. På MobyD er det ett stykke på midten som ikke er elastisk i motsetning til vanlig MobyWrap.
    Håper jeg får brukt denne!!!

    SvarSlett
  4. Det SKAL du!!! :D
    tenker masse på deg asså! *klems*

    SvarSlett