mandag 15. mars 2010

10+0 Symptomer++

Symptomer den siste tiden:
Trodde jeg ikke var så trøtt lenger, men jaggu ble det vanskelig å komme seg igjennom siste del av arbeidsdagen i dag. Måtte ta en lengre dupp i ettermiddag. Føler meg fortsatt trøtt, så tror ikke det skal bli noe problem med å sove i natt.
Etter endel problemer med hard avføring så har jeg gått over til å ta linfrø og drikke mye vann og sluttet med Duphalac'en. Den ga meg uansett utrolig mye luft, var risikosport å være ute blandt folk... Ihvertfall har magen blitt bedre, selv om jeg fortsatt føler at jeg sliter litt med å komme meg på do...
Jeg har fortsatt endel utflod, men har jo fått bekreftet at det ikke er noen unormale bakterier i den, så er litt avslappet i forhold til det.
Det beste symptomet er jo fravær av blødning. Har ikke sett en dråpe blod så langt, og håper det fortsetter slik.

I morgen skal jeg på forundersøkelse før cerclage-operasjonen i neste uke. Har ikke 100% oversikt over hva jeg skal igjennom, men det er vel ihvertfall en samtale med sykepleier, undersøkelse av Gynekolog med UL, og anestesi-vurdering. Blir spennende å se om jeg treffer folk jeg kjenner på noen av undersøkelsene, har jo jobbet med en del folk på sykehuset. Kan bli bittelitt pinlig deler av det... Tidligere i dag kjente jeg meg urolig mtp morgendagen, og var nervøs for at det ikke var liv der inne. Sånn at det ble mye fuzz for ingenting liksom. Så før jeg sovnet inn i ettermiddagsduppen min så fikk jeg hørt på hjertelyden en gang til. En utrolig deilig bekreftelse på at det er liv der inne. *elsker*
Håper å få noen UL-bilder i morgen, har fortsatt ikke fått de som skulle sendes etter forrige kontroll. Og så må jeg huske å spørre Dr.Gyn om hva han mener med "å ta det med ro". Er det ligge-på-sofaen-med-ro, eller gå-bare-korte-turer-med-hunden-med-ro? Blir kjipt å dra på hytta i Påska om jeg ikke engang får lov til å sitte i solveggen (blir selvfølgelig fantastisk vær) med kakao og ei god bok, i det aller minste.

1 kommentar: