søndag 21. mars 2010

Den er der fortsatt :)

Heldigvis.
Fikk det kastet over meg i går at den sikkert ikke levde lenger. Da var Angelsounden god å ha, tenkte jeg. Men det skulle ikke bli så enkelt å finne hjertelyden denne gangen... Lå i kanskje 20 minutter (føltes ihvertfall sånn) før jeg tilslutt heldigvis fant den. Kan nok være at fosteret beveger litt på seg, for jeg hadde vært innom området der jeg fant lyden flere ganger tidligere. Er glad for at jeg ikke ga meg med en gang, for da tror jeg at jeg bare hadde blitt mer og mer stresset.
På dagen i går var Mannen og jeg på Harry-tur til Sverige, skulle bl.a. ha noe sykkelutstyr til han og ei vårjakke. Det var tjukt av folk på Nordby, men Mannen var fhv tålmodig for en gangs skyld. Fant alt det vi skulle ha, og mere til. :)



I går fikk jeg begynt på noe nytt strikketøy også, og det er faktisk litt gøy igjen. Strikker ikke til meg selv eller egen beibi, men til ei venninne. Blir et sånt bølgeteppe som vist på bildet her, men i andre farger.
Er kjekt å ha litt strikketøy igjen nå som jeg skal ta det med ro og når jeg skal være på sykehuset.
Skal nok strikke til egen beibi også etterhvert om jeg kommer så langt. Må nok være over 24 uker før jeg begynner på noen prosjekter denne gangen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar