onsdag 10. februar 2010

tester og symptomer


Hadde tenkt å legge inn bilder av "alle" eller ihvertfall mange av testene mine, men pga overgang til Mac og nytt fotoprogram så får jeg bare til dette ene...
Kanskje jeg kan legge til de andre etterhvert...



Graviditetstegn så langt: Hard mage, stikkninger i livmorligamentene, litt tyngre pupper, TRØTT.
Spesielt stikningene synes jeg er "gode å ha", for de gjør at jeg føler meg gravid, selv om de er ganske vonde innimellom. Trøttheten kunne jeg godt ha vært foruten, det er vanskelig å komme seg igjennom en hel dag på jobb. Heldigvis skal jeg bare jobbe 50%, men det betyr uansett at jeg jobber hele dager. Alt annet er liksom ikke noen vits i jobben min.

Har begynt med dufalac mot hard mage, Gud så kvalmt... Vet ikke om det er bare pga den, eller om jeg er seriøst kvalm, men har sånne kvalmebølger innimellom. Men så nyser jeg noen ganger og så blir det bedre... ;) Så ikke så ille kvalm med andre ord.
Skal ihvertfall ta dufalac uansett hvor ille det smaker, så slipper jeg å føle på at jeg presser ut fosteret pga hard avføring!!


1 kommentar:

  1. Haha, nyse deg kvalmefri, det var en bra ting *humre*

    Er det flytende avføringsmiddelgreier? Kan du ikke få noe tabletter i stedet tror du? evnt. bare prøve med svisker/sviskekompott og blåbærsaft? smaker bedre enn avføringsmiddel tipper jeg :)

    SvarSlett