fredag 26. februar 2010

7+4 TRØTT!!

Her går tiden sakte fremover.
Denne uken har jeg jobbet tirsdag-onsdag-torsdag. Må si at jeg har vanskelig å se for meg hvordan jeg skulle klart det om jeg hadde jobbet fullt. Fra sånn i ett-tia er jeg helt skutt, og når jeg kommer hjem er det rett på sofaen, og der blir jeg stort sett resten av dagen. Det blir en nokså lang dupp etter jeg har kommet hjem, og allikevel er jeg trøtt fra 9-tiden av på kvelden igjen.
All ære til de gravide kvinner som greier å jobbe fullt, ta seg av barn, mann og hjem og som i tillegg har overskudd til å trene eller drive med andre hobbyer.
Selv var jeg på treningsstudioet i går og frøys medlemsskapet mitt for ett år. Selv om jeg hadde orket å trene (synes å huske at jeg gjorde det den første graviditeten...), så får jeg ikke lov til det nå med alle mine komplikasjoner.

Nå er det 1 uke igjen til neste kontroll. Jeg har fortsatt ikke fått noen dato for når jeg skal få lagt cerclage, men det blir før påske.
Ang påska så er vi litt usikre på om vi kan kjøre på hytta på fjellet. Jeg vil være i uke 12 da, altså tidligere enn jeg har mistet før, og så vil jo cerclagen være inne. Det er 1 time nærmeste sykehus (et lite lokalsykehus) om veien er åpen... Ellers 2 timer til St. Olavs.
Jeg må rett og slett be om råd om dette også i neste uke. Jeg behøver ikke være mer aktiv der oppe, for det skal bli måkket bilvei til hytta i år. Så det kunne jo vært koselig å være med familien der oppe, og forhåpentligvis nyte sola og lese gode bøker...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar