onsdag 17. februar 2010

Dårlig HCG-stigning.

Kontroll HCG i dag var på bare 13122, mot 9143 på mandag. Så ganske dårlig stigning, fordobblingstid på 3,8 døgn. Vanligvs fordobles hcg ila 2-3 døgn.
Så troen på at dette skal gå bra har svunnet ganske mye. Og for å toppe det hele har jeg selvfølgelig hatt mens-lignende murringer i hele dag. Samt at jeg hele tiden har følt at det har startet å blø, men når jeg har sjekket så har det bare vært utflod.
Snakket med min ene Gyn i dag, og jeg får komme til UL i morgen. Men om hun ikke ser hjerteaksjon i morgen, så kan hun ikke si sikkert at det ikke er liv, for mulig det er for tidlig. Jeg er 6+3 i morgen. Og selv om det er hjerteaksjon der i morgen så er det selvfølgelig ingen garanti for at det kommer til å være liv der om 1 uke eller så.

Huff! :(

2 kommentarer:

  1. Er det veldig stor sjanse for at det ikke går bra tror du? Eller kan mange ha dårlig stigning uten at det er noe galt?

    Off, så utrolig urettferdig dette her!

    Sender deg en stor stor stooor klem selv om det sikkert ikke hjelper så mye. :klem:
    Og krysser alle fingre, tær, ører og øyelokk for deg!!!

    SvarSlett
  2. Nei og nei, jeg håper at dette ikke betyr noe negativt. Krysse fingrene for dere

    SvarSlett