søndag 2. januar 2011

godt nyttår!

Litt sent, men riktig godt nyttår alle sammen!
Håper på at 2011 bringer oss lykke og hygge, og at vi omsider får vårt barneønske oppfylt. Synes det er på tide at ting begynner å gå vår vei nå.

har hatt besøk av Mamma og Pappa i nyttårshelga, og de har hjulpet oss med å få opp kjøkkenet bl.a. Ikke helt ferdig, for vi har ikke bestemt oss for koketopp, komfyr, og oppvaskmaskin, og vi trenger alle for å få på plass benkeplater etc. Men det begynner virkelig å komme seg i huset, det er noen rom som begynner å bli helt ferdig. :)

Jula har gått fort, i morgen er det tilbake på jobb igjen. Jeg tenker at jeg snart kanskje må forberede de på jobben om at jeg sikkert ikke blir 100% å regne med fremover. Kanskje vurdere dette med å gå så lange og tunge vakter også.

4 kommentarer:

  1. Godt nytt år:)
    Jeg har tenkt så mye på deg i dag!!! Jeg ble så glad på deres vegne!! Måtte 2011 være deres år med lykke, flotte opplevelser, ny oppusset flott hus med masse barne lyder!!!! Tvi tvi;)

    klemmer fra babyja

    SvarSlett
  2. Tusen takk babyja! Koselig at du tar turen innom! :klemme:

    SvarSlett
  3. Riktig godt nytt år til deg og dine !!! Måtte dette bli deres lykkeår :-)

    Synes absolutt du skal vudere å ta det litt med ro på jobben ja...

    SvarSlett