mandag 29. november 2010

UL i morgen

Og jeg er innmari spent altså!!!!
Håper at folliklene mine er i  god vekst, kanskje allerede 12-14mm som er etter planen. Og så skal jeg begynne med orgalutranen og forhåpentligvis reise til kjøben i begynnelsen av neste uke. der skal det være mange godt modne eggposer som bare venter på å bli plukket og å få møte Mannens svømmere i varmeskapet over natten. Så skal det bli en nær perfekt befruktning, 1 eller 2 skal få komme tilbake inn i magehulen min hvor de(t) skal voke og gro til det blir perfekt(e) baby(er) om 35-36 uker.  Og svangerskapet skal gå helt begivenhetsløst for seg, ikke en eneste liten blødning, nedpress eller annet grums...

*DRØMME*

Men så kommer realismen skyllende inn over meg. Det er ihvertfall innmari spennende!!!

3 kommentarer:

  1. Åe, dette er utrolig spennende, altså! Men, denne gangen SKAL det gå bra :)) Krysser alt jeg har for deg nå :)

    SvarSlett
  2. Hurra!!! :heia:

    Dette blir tidenes mest spennende forsøk og dette kommer til å ende med en miniesme :danse:

    SvarSlett
  3. Dette SKAL gå bra. Følger spent med deg, er inne her hver dag for å se om du skriver noe:) Stor klem fra Knærten.

    SvarSlett