torsdag 25. november 2010

Stikkerier.

Etter at forrige syklus ble ultrakort (24 dager) og mensen kom for fullt natt til tirsdag, var jeg på ny UL i dag. Og ikke en eneste cyste var i emning, men mange små follikler på den venstre eggstokken. Den høyre greide hun ikke å se, men håper at den fortsatt er der og i funksjon den også. Så da har jeg begynt med pureogon i dag, 300 IE daglig og skal tilbake på UL på tirsdag 30. november. Så blir det forsøk på oss før jul, ihvertfall om Mannen får fri. Det er visst litt problematisk med fri for tia, og dette er andre gangen han spør om fri til dette i høst. Selv om det ikke ble noe av i November, så er det ikke sikkert at Sjefen hans tar hensyn til det... Håper det går i orden nå altså.
Jeg var egentlig så pessimist før UL i dag at jeg var helt sikker på at cysten fortsatt var der. Der kan dere se hvor god magefølelse jeg har ;)
Nå blir det vledig spennende fremover altså!!!

Oversikt over forrige cyklus:

cd 1 29.10.10
cd 13 - low
cd 14 - low
cd 15 - high
cd 16 - high
cd 17 - high (max +)
cd 18 - high
cd 19 - high
cykluslengde 24 dager, CD 1 23.11.10. 

3 kommentarer:

  1. SÅ bra at den duste cysta var borte!! :danse:

    Og håper mannen får fri da :kryss:

    Stooor klem!

    SvarSlett
  2. Så kanonbra at cysten var borte!!

    Tvi tvi med stikkerier og håper gubben får fri!!

    SvarSlett
  3. Nå bare krysser jeg fingre og tær for dere :))

    SvarSlett