torsdag 26. august 2010

Stormannsgal...

;)

Har begynt å drømme om å sette inn 2 egg jeg, kunne egentlig godt tenkt meg tvillinger om det blir sånn... ;) Dr. D sa ihvertfall at det ikke var noen ting i veien for det, t.o.m trillinger skulle gå bra og LMH kunne holde det. Mannen har helt siden vi startet med IVF sagt at han kunne tenke seg to. Spørsmålet er om St. Olavs går med på å sette inn 2 egg, de bruker å være ganske restriktive på dette. I tillegg er de usikre på dette med TAC'en. Leker litt med tanken om å ta det privat om ikke, kanskje Danmark...???

He he, føler meg så ovenpå nå med denne TAC'en, og alle er så sikre på at den kommer til å holde, at jeg begynner å få litt stormannsgale drømmer. Kanskje jeg må konsentrere meg om å bli gravid først.... :sparke:

7 kommentarer:

  1. Stormannsgal er bra :D

    jeg støtter ideen om tvillinger!! :glis:

    SvarSlett
  2. Synes det høres veldig bra ut, jeg - det er bra å være optimist ;)

    SvarSlett
  3. Hvis du tenker på å gjøre det privat, så kan jeg anbefale Hausken i Haugesund. De er kjempeflinke!!

    SvarSlett
  4. Anonym: lengre for oss å reise til Haugesund enn til Køben... ;)

    Adel: Kan anbefales altså?? LilleK anbefaler på det varmeste hun også. :D

    Flippy: Ooooooooptimist, jeg vet det går bra til sist, lalalalallallalla etc. :)

    SvarSlett
  5. Godt å høre at du er optimistisk og full av pågangsmot :-) Jeg tror jeg ville satset på ett egg i første omgang, så kan du heller vurdere to neste gang :-)

    SvarSlett
  6. Du er ikke stormannsgal - det er drømmene som driver oss videre!

    Iom at TAC ikke er vanlig her i Norge (var det kun 3 som var satt her?), så har jeg forsåvidt forståelse for at de er litt restriktive, for dette er ukjent for dem - og de vil jo det beste for sine pasienter.

    Blir spennende å høre hvordan samtalen går den 6. sept. Er jo bare en uke til i dag det! Tar du med epikrisen fra Dr. D oppover?

    SvarSlett
  7. Oblivion: Har måttet utsette timen. Har ikke mulighet til å dra oppover den 6. :( De skulle se om de fikk smettet meg inn den 13., men venter på tilbakemelding, de skulle ringe om det blir tid. Ellers så blir det den 4. oktober. Litt lenge å vente, men vi får prøve selv enn så lenge. :)

    SvarSlett