torsdag 12. august 2010

Kjapp oppdatering.

Har hatt fantastiske dager i NYC, men dere kjenner kanskje til det,- tiden flyr og blogging blir fjernt. ;)
Skal forsoeke aa gi en reiseskildring senere.
Naa bor vi hos familien utenfor philly, de er veldig hyggelige. Pappas fetter har jeg truffet mange ganger foer, mens kona er "ny". De har vaert gift i 4 aar, og jeg har ikke truffet henne tidligere.
I gaar traff jeg Dr. D for foerste gang, han virket veldig OK. Gjorde UL foerst og cervixen maalte 2 cm som tidligere. Ellers saa fant han en cyste paa hoeyre eggstokk, denne har jeg hatt siden jeg var gravid sist. Dr. D ville tappe/fjerne den under operasjonen, spesielt iom at den ikke var blitt saerlig mye mindre i ukene siden minstegutt ble foedt. Etter undersoekelsen saa tok han oss inn paa kontoret sitt og foklarte alt som skal skje etc. og Mamma og Pappa fikk bli med inn og fikk informasjon og ble beroliget de ogsaa.
Vi er veldig optimistiske alle sammen, og jeg er ikke det minste nervoes mtp operasjonen. Bare gleder meg tl aa faa det gjort. Vi skal moete paa sykehuset i morgen tidlig kl 07.00, saa da maa vi dra herfra kl 05.00. (huff). Men det g[r vel bra det ogsaa. Og sikkert best for meg, for jeg skal jo sove saa godt under operasjonen :). Operasjonen kommer til aa vare ca 30-40 minutter, saa det blir sikkert bra.
Saa ca kl 15 norsk tid i morgen er jeg sannsynligvis ute av OR. Dere faar krysse fingrene for meg om dere kan! :)

P.S. Forsoeket i september er definitivt avlyst, maa oppover paa samtale. :( Men jeg har egentlig avfunnet meg med det naa. Det gaar bra.

7 kommentarer:

  1. Åhhh - dette er så spennende Esm! Kommer til å tenke masse på deg i morgen! Venter spent på neste oppdatering! Lykke lykke til i morgen vennen!

    Stor klem fra Oblivion

    SvarSlett
  2. Jeg er en av dem som leser bloggen din og gleder meg til å heie deg frem til du har en sprell levende baby i armene.:)

    Masse lykke til fremover!

    SvarSlett
  3. Masse lykke til! Skal tenke på deg og krysse både fingrer og tær. Du er jammen tøff!!!

    Stor klem

    SvarSlett
  4. Ååå håper det har gått bra i dag og at du ikke har vondt og sånn. Nå er klokka 16 er så da er du vel ferdig :)

    kjipt med september-forsøket da, men regner med du får oktoberforsøk altså. Og da blir det jo klaff og da ligger du bare ca 4mnd bak meg :D

    åååå dette blir en ulidelig spennende høst altså!! Dette blir så bra!!! :danse:

    SvarSlett
  5. Og er fortsatt heidisen da, men bruker sm-nicket mitt nå :)

    SvarSlett
  6. Håper det har gått bra med deg - jeg følger med, selvom jeg kanskje ikke er den som kommenterer mest..... Masse lykkeklemmer fra meg!

    SvarSlett
  7. Nå er jeg spent på hvordan det går med deg Ems :)) Håper operasjonen var vellykket og formen din er fin ! God klem fra Håpefull/Lykkeliten

    SvarSlett