lørdag 17. juli 2010

Medisiner.

Jeg har fått medisinene mine, men ikke medisin-regimet. 
Tror jeg stresset sykepleieren på telefonen på St.Olavs, jeg sa jeg skulle være bortreist i august, noe som er nesten helt sant. Ville forsikre meg om at de sendte medisinene litt tidlig, for jeg har hatt erfaring med at de har kommet for sent til oppstart med nesespray. 
Ihvertfall så fikk jeg beskjed på sms fra sykehusapoteket på torsdag om at medisinene var sendt med IL... og på fredag sto Posten på døra med en pakke (Mannen var heldigvis hjemme med influensa). Dørklokka vår virka ikke helt, men Hunden sa i fra sånn at han gikk for å sjekke om noen var uttafor. Og da sa postdama at hun "syntes nok det var rart om det ikke var noen hjemme, iom at det var en sånn hastepakke som måtte leveres raskt." Skulle tro det var et organ som skulle transplanteres. 
Så da har jeg medisinene i hus... tror ikke jeg starter spray før 28. august... 

Fikk dem forresten i isopor-pakke med kjøle-element. Kan ikke huske at de har blitt sendt sånn før, kanskje de sender alle med IL?? 



3 kommentarer:

  1. Ååå dette blir så spenndende altså!! Gleder meg til å høre hvordan det gikk i USA etter du har vært der. Får du blogget underveis eller?

    Nå er det ikke lenge igjen altså!!

    Også blir det jo full klaff på forsøket og med sammensnurpa livmor så skal dette endelig gå bra!!! :danse:

    dette blir en megaspennende sensommer og tidlig høst altså :hyper:

    SvarSlett
  2. ja, blir utrolig spennende. Tenker kanskje å ta med laptopen til USA, så kan hende jeg får skrevet litt innimellom der borte også. Kommer an på hvordan nettet er...

    SvarSlett
  3. Du kan jo ta med lappissen og skrive uansett. Også evnt. poste det først når du kommer hjem :)

    SvarSlett