onsdag 28. juli 2010

Forberedelser

I dag ringte jeg flyselskapet for å avtale at jeg kunne få en rullestol til disposisjon på hjemreisen. Tenkte det var litt lurt i tilfelle det ble lange avstander å gå og dårlig tid. I tillegg så har jeg hørt at de med rullestol får så bra behandling på flyplassene der borte, så kan jo satse på at det også gjelder oss... Det gikk fint å bestille ihvertfall. På slutten av samtalen så sa SAS-dama at " da mangler vi bare informasjon med passnr og adresse for første overnatting da"... shoch.gif  Det var det ingen av oss som hadde fått med seg, så det var jo veldig kjekt at hun nevnte det, da!
Ellers så har jeg tanker om ting som jeg kanskje skal kjøpe der borte,- ett par kameralinser til speilrefleks-kameraet vårt, ny koffert med 4 hjul kanskje, vanilje-ekstrakt blafre.gif og kanskje noe klær eller vesker eller no sånt. Sliter litt med å bestemme meg for hva jeg skal ha med meg og hva jeg skal pakke i. Trenger virkelig en ny koffert, og tror sånt er innmari mye billigere der borte. Så lurer på å bare pakke i en bag eller no sånt.
Har kjøpt sånne kjekke vakuumposer på Clas Ohlson, så nå skal jeg pakke smart er planen.

Seriøst, gode forslag til ting som MÅ shoppes eller er fryktelig lure mottas m/takk!! ;)

Tida har gått fryktelig fort i det siste. Nå er det bare 2 dager igjen på jobb før ferien, litt over ei uke til vi reiser, litt over 2 til operasjonen. Håper tida går like fort etterpå også, først til jeg blir gravid, og så til det kommer et levende nurk ut. Det hele er ganske spennende og skummelt på samme tid!

4 kommentarer:

  1. Du MÅÅÅ bare pløye gjennom alle smakene av ben&jerrys is!! I det minste for min skyld!!!!!!

    tror du kan få det som kuleis så du slipper å spise en hel bøtte av hver :humre:

    SvarSlett
  2. Skal forsøke å få i meg litt B&J, ja. Ihvertfall om de kommer i kuler. Tror jeg sliter litt med bøtteformen...
    :D

    SvarSlett
  3. Å gud... Nå er det er jo ikke lenge til du reiser. Jeg synes det var så lenge til, også vips så skal du dra. Lykke, lykke, lykke til!

    Hilsen Knærten (27+4:))

    SvarSlett
  4. 27+4!!!! Jeg dåner, Knærten. Dette går virkelig veien, altså. Tenkte på deg her om dagen, hvordan det går med deg. Håper og regner med at alt er bra!!

    SvarSlett