torsdag 23. august 2012

What the F.....????

Blødning i dag morges, CD 26.
Det stemmer liksom ikke overens med noenting!
Ut i fra de siste syklusene er det alt for tidlig med mensen. Men kanskje er det den som begynner???
Ut i fra målingene på CDFM er det for det første usannsynlig med EL, dessuten er det for sent til å kunne være festeblødning OM man skulle mistenke en EL rundt CD 16-17.

DRITT-KROPP!!

Setter litt mer press på meg til om jeg skal forsøke Pergotime ihvertfall. Har mulighet til å få en resept av legen uten så mye mere dikkedarier, men da må jeg bestemme meg litt raskt. Kan ikke ta dem mens jeg ammer, men det er jo slutt på mandag. Mandag er CD 5 om dette virkelig er mensen, og i så fall den dagen jeg skal begynne med pergo. Hvis jeg bestemmer meg for det, da. :P

3 kommentarer:

  1. Je je, det er definitivt mensen.

    Pergo er innkjøpt, avgjørelsen er tatt. Blir spennende om det kan lokke frem ett egg etterhvert... ;)

    SvarSlett
  2. Krysser alt jeg har :) Fikk mensen i dag jeg og - fire dager for tidlig, og jeg som liksom skulle på helge-date :-s

    SvarSlett