tirsdag 21. august 2012

Og dagene går!


Oppdatering denne syklusen:
CD 1: 29. Juli.
CBFM viste Low CD 14-15-16
            ikke målt CD 17-18
            Moderat CD 19-20-21-22
            ikke målt CD 23-
            i dag CD 24

Vi har da vært nokså ivrige på prøvingen, og vi har hatt tid til å treffes i aktuelle periode. ;)
For en gangs skyld!!
Men jeg holder ikke pusten av den grunn. Mistenker sterkt at EL ikke har inntruffet, eller kommer til å gjøre det overhodet.
Likeledes har jeg overhodet ingen symptomer på hverken det ene eller det andre.
Så da er det vel bare å vente på TR. Om de forrige syklusene kunne gi noen pekepinn så er det vel fortsatt 10-12 dager igjen til hun kommer.

Ellers så har jeg slitt litt med slankingen siden begynnelsen av august. Jeg er aldri flink til å slanke meg på ferie, den er grei. Men jeg er helelr ikke flink til å forsøke å begrense utskeielsene, sånn at det kan ta litt av, og det har det gjort nå også. Liksom ingen begrensninger.
Og nå til helga så er det bursdagsfeiring for Knerten, og da blir det jo endel kaker og sånn.
Forhåpentligvis så kommer jeg inn i det snart, for det er jo litt av premissene for at vi kan komme i gang med søskenforsøk. Jeg MÅ bare ned i vekt først!!!

Ellers så har det gått strålende med Knerten i bhg. Han koser seg og leker, og bryr seg ikke om at de andre barna er sutrete. Vi har fått oss ett prakteksemplar av en gutt. :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar