mandag 27. juni 2011

31 uker

Og dårlig sammvittighet for bloggingen!!!

Jeg er helt utav det for tiden, slapp og daff. Har blitt dårlig både med blogging og med aktivitet på diverse fora hvor jeg er til vanlig. Det er overhodet ikke grunnet mangel på tid, men det blir så lite med meg, jeg ender bare opp liggende på sofaen uten å få til stort. Håper at dette er svangerskapsenergi som er på sitt laveste, og at det ikke bare betyr at jeg rett og slett er lat.

Jeg har nå vært hjemme fra jobb med 100% svangerskapspenger siden torsdag for en og en halv uke siden. Dette fordi jeg snakket med JM på kontroll hos henne om at jeg har hatt endel kynnere. Mannen har i tillegg vært klar på at han ikke synes jeg skal jobbe mer, og JM var enig med ham om dette. Så nå er jeg hjemme. Og daffer. Hele forrige uke ble sværs lite produktiv. Det eneste jeg har gjort er å vaske litt babyklær, for jeg må rydde opp på det rommet der de ligger spredd utover.

Og så har jeg vært og køpt disse:
Maxi Cosi Cabriofix bilsete

Simo kombi vogn i brunt.
Skal få hentet vogna ila denne uka. Har kjøpt til en bagkant og vongteppe i litt turkis mønster som jeg håper shiner opp vogna litt. Men har alltid hatt lyst på brun vogn.

I tillegg har vi jo arvet en slik:

Bebe Confort High Trec

Denne har vi bag-del til også. 

Planen blir da at Simoen blir den trauste og stødige turvogna her hjemme, mens Bebe'n blir den vogna som lett kan kastes i bilen og som det går an å reise med både hund og vogn i baggasjerommet med. f.eks på kjøretur til Trondheim. 

hmmm, tror jeg gir meg for i dag. Må heller prøve å komme innom igjen ganske snart!!!

2 kommentarer:

  1. Alltid koselig med en oppdatering i bloggen, tenker masse på deg og synes det er så herlig at du har kommet så langt! Tenk at du har vogn i hus!!!

    Klem fra Amim

    SvarSlett
  2. Åe, jeg er bare så sjeleglad for at du har kommet så langt som du har, og til tross for lav engeri fortsatt har det bra :)) Det er det viktigste - så får heller andre ting bli nedprioritert! Ta vare på deg sjøl :))

    SvarSlett