fredag 24. september 2010

Akkurat som om

...denne kroppen hadde tenkt å slippe noe egg. NOPE.
Er nå på min 6. dag med high på CBFM'en. Det er noen dager siden jeg hadde det jeg trudde var EL-slim og jeg hadde murringer. Men noen max har jeg ikke sett. Og iom at jeg har hatt det før, så burde jeg vel få det igjen!?! :vetikke:  Mannen og jeg har fått lagt inn noen jenka-runder, men de siste kveldene har ikke det gått engang. Får heller se frem mot nye forsøk med litt profesjonell hjelp.

Kjeramikk-kurset på mandagen var forresten kjempegøy. Det er fantastisk morsomt å sitte og kline med masse leire, føler at man går helt i barndommen altså.
På kurset var det ei av de andre som fortalte høylytt om sine IVF-forsøk og at hun hadde mistet den de ble gravid med på 1. forsøk pga store misdannelser. Så hun ble satt i gang på sykehuset i 4. mnd. Veldig rart å se noen jeg ikke kjenner være SÅ åpen, helt motsatt av meg selv liksom. Tror ikke at hun kjente noen av de andre inngående heller, men syntes tydeligvis det var helt greit å fortelle. Fikk ikke meg selv til å utbasunere egne erfaringer, liker helst å fortelle slike ting i litt mindre grupper, og da helst til folk jeg kjenner. Snakket litt med henne etter kurset og fikk peppet henne litt mot nye forsøk, men fikk fortsatt ikke til å fortelle at jeg er en IVF-er selv. Det var for mange rundt til det. Men kanskje om jeg treffer henne der igjen, så får jeg muligheten.

I dag skal vi skrive kontrakt på huset vårt. Har tenkt veldig mye på det og alt vi skal gjøre der i det siste. Overtagelse 1. november,  så da går vi igang og begynner og rive. Blir veldig spennende, og veldig mye jobb.

Bare at før den tid, så har jeg UTROLIG mye å gjøre, det meste jobbrelatert. Jeg må skrive ferdig en artikkel på et prosjekt jeg har vært med på. (HAT!!!!) Og så er jeg med i en gruppe på jobb vedr. min nye avdeling/arbeidsplass som ennå bare er på planleggingsstadiet. Men planen er at vi skal sette i gang og åpne i November, så før den tid blir det endel møter. I tillegg til at jeg jobber min vanlige turnus.
Og så vil jeg jo gjerne få lagt inn et IVF-forsøk midt oppi dette. Eller, dvs, jeg begynner å tenke at vi kanskje må utsette det til november. Jeg har en sånn følelse av stress inni meg at jeg liksom kan forstå hvordan de som føler seg utbrendt har det. Selv om jeg sikkert ikke har det så ille.

Veilederen min maser litt om at jeg må komme i gang med denne artikkelen, og har mast om det lenge. Jeg føler aversjon bare med tanken, blir kvalm i magen av all masinga. Selv om jeg vet at han gjør helt riktig, og at uten masing så hadde det ihvertfall ikke blitt gjort. Jeg virkelig hater denne skrivejobben, og angrer bittert på at jeg ga meg igang med prosjektet. Men jeg må vel bare rett og slett ta meg sammen og heller skrive på det enn her... LOL.

Men i dag har jeg ikke tid! :fnise: I dag må jeg rydde, støvsuge og koke fårikål til svigers kommer på middag. De skal hjelpe Mannen med å fikse på huset i helgen, slik at det ser bra ut til vi legger det ut for salg. Jeg skal ha dagvakter, så lite jeg kan bidra med. :(

Ha ei fin helg, folkens!

P.S.
2pp med CBFM: 
dag 1-11: ingen test
dag 12-15: lav
dag 16-21: high.

6 kommentarer:

  1. Hvor er bilder fra kurset om jeg får spørre? :lupe:

    jeg er veldig åpen, men hadde nok ikke fortalt sånt i en sånn setting. Da måtte vi kommet inn på temaet liksom.

    Har du alltid fått Max på cbfm? Var det ikke sukkerose som bare fikk high lenge også low igjen og aldri mensen. Så laste vi om at hun måtte teste også testa hu positivt gitt :D

    så ikke tenk FOR mye på den lille dingsen da. Lytt til kroppen også :)

    SvarSlett
  2. Ikke akkurat sånn at tingene er ferdige enda Adel. Tar LAAAAAAANG tid å bli ferdig. ;)

    Har hørt at ikke alle får max, ja, men allikevel har EL. Jeg har bare brukt den 1 syklus før, og da fikk jeg max. Om enn sent. Og kort LF etterpå. Får bare vente og se, tenker jeg. Er ikke optimist akkurat nå, men det er vel ikke helt uten grunn vi ikke laget barn de første 6 årene heller. ;)

    SvarSlett
  3. Skjønner du har mye på gang for tiden. Ikke rart du er litt småstressa med huskjøp og hussalg, oppgaveskriving og middagslaging og babylaging i tillegg....:-)
    Angående artikkelskriving, hopp i det, ofte er det jo det å komme igang som er det verste, tenk så deilig når du er FERDIG !!!

    SvarSlett
  4. Har du prøvd å tempe før? I kombinasjon med CBFM så blir det knall =)

    Og greit, du skal få lov å lage ferdig tingene fra keramikkurset :knegg:

    SvarSlett
  5. Temping er vanskelig å gjennomføre her i huset. Veldig varierende arbeidstid og våkne-tid. ;)
    Får holde meg til CBFM'en. Da har jeg litt slingringsmonn ihvertfall...

    SvarSlett
  6. Hohoi her var det mye på plakaten ja! Skjønner godt du kjenne deg sliten. Får håpe det roer seg etterhvert.

    Ja, artikkelskriving er noe herk, men det er bare å kaste seg uti det først som sist. Lykke til!

    SvarSlett