tirsdag 13. april 2010

Snart er det sommer

I dag har jeg vasket alle vinduene i huset, og det ble fantastisk deilig og lyst inne etterpå. I tillegg har jeg hengt opp nye sommergardiner på stua som jeg kjøpte på salg i fjor høst. Helt hvite med noen kvadratiske gjennomsiktige felter med prikker på. (finner ikke bilde på nettet...) Ble ganske fine ihvertfall, og jeg er veldig fornøyd med resultatet. Får skikkelig sommerfølelse med en gang, og det hjelper godt på at været er så strålende.

I tillegg har jeg vært ute og gått en liten tur med Loffen, og det gjør også godt. Masse aktivitet ute i gata nå, folk maler og vasker og styrer og steller. Gir vårfølelse det også!!

Når Mannen kommer hjem skal han beise verandaen ett strøk til, og så håper jeg vi er ferdige med det sånn at utemøblene kan settes på plass og verandaen brukes. Skal kjøpe noen koselige vårblomster som jeg kan pynte med på bordet. Gleder meg. Når været er som i dag så er det vanskelig å tenke seg at det kan bli dårlig igjen snart. Det er liksom sommer nå... hi hi.

1 kommentar:

  1. ÅÅååå, fikk sommer- og vårfølelse av å bare lese dette!
    Nå er det jo meldt kaldt og sludd fremover, men det jager vi bort!! :jage:

    SvarSlett