onsdag 28. april 2010

16+2, ukjent farvann.

I dag er jeg lengre på vei enn jeg noen sinne har vært. Og selv om den 16+1 dagen bare har vært en psykisk barriere, så er det utrolig deilig å bli ferdig med den!! 16+2-dagen er foreløbig en litt grå dag, det regner og er mørkt ute. Men jeg har hørt hjertelyden med Angelsounden min i dag, så jeg er ihvertfall beroliget på at Håpet fortsatt lever og spreller rundt der inne.
 Nå ser jeg fremover mot neste milepæl som er 24+0, en dag som virker uendelig langt frem i tid. Men mai ligger og venter rett rundt hjørnet, og blir forhåpentligvis en måned som går ganske raskt. Har endel planer ila mai, så det er godt å få litt avbrekk.
21. juni er den store dagen, mm ordinær UL gjør endringer på termindato. Gleder meg til sommeren, jeg!!!
:)

9 kommentarer:

  1. Gratulerer med en aldri så liten milepæl! :)

    SvarSlett
  2. gratulerer... ;o) å nå slike milepæler er altid godt og det føles som en mister en kilo fra skulderene... da kan man brette opp armene å starte på en ny milepæl. jeg ønsker deg lykke til videre, og jeg skal fortsette å lese og følge dere på veien :o)

    SvarSlett
  3. Herlig, det er så godt å passere sånne milepeler :) *klemmer på*

    SvarSlett
  4. så flott! håper det blir MINST 16+2 til!

    xoxo - FatallyYours

    SvarSlett
  5. Gratulerer snuppa :klemme:

    Dette går finfint!!

    SvarSlett
  6. Hurra!! Dette går nok til 40+ skjønner du!!! Kos deg nå!
    Hilsen tjomi!

    SvarSlett
  7. Tusen takk for koselige kommentarer alle sammen!!
    *gruppeklem*

    SvarSlett
  8. Tusen takk for hyggelige kommentarer på bloggen min!

    Det er fantastisk å se at magesprellet ditt fortsatt er på plass i magehulen sin. Har sniklest litt på bloggen din, men ikke fått lagt igjen en kommentar før nå. Tipper det var deilig å komme over 16+1.

    Gratulerer med svangerskapet og masse lykke til videre!

    SvarSlett