tirsdag 20. april 2010

Kjeramikk-produksjon...




Photobucket


Jeg har gått på kjeramikk-kurs i vår, og har laget noen ting. HELT amatørmessig, altså!! Men det har vært så GØY, å kline og styre med disse tingene!!! Har veldig lyst til å melde meg på nytt kurs til høsten, men håper jo egentlig at magen er blitt for stor til å holde på da...
Noen av fargene ble litt mislykket, spesielt den helt lyse lyse grønne...
Synes både de små akevitt-glassene og de på stett ble morsomme!! ;D
Og koppene er skikkelig romslige kakao eller te-kopper, og den lille er stor nok til at jeg godt kan ofre den store til gjester eller Mannen! ;)



Og så har jeg laget et bilde, litt sånn moderne kunst. Dessverre så er det den samme lysegrønne fargen som er blitt for svak på de andre tingene. Men det er vel litt tydelig å se hva som inspirerer meg for tiden... :D
Litt usikker på om jeg skal henge det opp eller bare legge det bort i en skuff...
;)


3 kommentarer:

  1. Wooow! Du er jo kjempeflink! Syns det var fine og koselige ting. likte spesielt godt kakaokoppene. De SER ut som kakaokopper og jeg fikk veldig lyst på hjemmelaget kakao av å se på de O.o

    SvarSlett
  2. Vet ikke om FLINK er det riktige ordet akkurat... :knegg:

    men gøy er det ihvertfall!!! :D

    SvarSlett