mandag 28. februar 2011

14+0, tiden går.

Sakte men sikkert er jeg kommet 14 uker ut i dette svangerskapet. Er nå inne i den perioden hvor ikke mye egentlig skjer, men jeg blir gående og vente på at det kommer en katastrofe. Om 2 uker går vi inn i den virkelig kritiske perioden, heldigvis skal jeg på kontroll i omtrent samme tida. neste kontroll er tirsdag om  2 uker, og da er jeg 16+1.
Formen er egentlig grei, jeg er fortsatt ganske trøtt innimellom. I tillegg så tror jeg at jeg begynner å få bekkenløsning bak. Det er vondt helt nederst i korsryggen, og så er det ett ca 10 cm bredt område som stråler nedover i rompa, og til og med nedover i skinkene og låra på det verste. Jeg forsøker å sove med pute mellom beina, men det er verst når jeg er på jobben og blir mye sittende i kontorstolen. :(
Jobben forøvrig går veldig bra å gjennomføre nå som jeg jobber bare dag og har fri i helgene.
Crinone-restene har omsider forsvunnet. Satte siste dose på mandag, og så jammen meg fortsatt rester på torsdag/fredag. Nå er det klinet ihvertfall ferdig, men som erstatning så kommer utfloden mere frem, da. heldigvis så lukter det ikke noe av den, men synes den var ganske tyktflytende i helga. Får vel bare følge med på det, og så tok jo han på RH dyrkning på tirsdagen som var. Satser på at jeg hadde fått telefon om den hadde vist noe.
Ellers ikke så mye å melde. Føler meg litt sløv på bloggingen, at det ikke er så mye å si for tia. Skal forsøke å skjerpe meg! ;)

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med 14 uker!! Håper du klarer å senke skuldrene og nyte graviditeten også :) Håper bekkenet ikke vil gi deg for mye problemer!

    SvarSlett
  2. Hurraaa tenk alt 14 uker! Liker jeg veldig godt å lese:) skjønner du/dere har mange tanker og følelser med tanke på kommende uker, og det er jammen godt du har kontroll rundt den tiden det tidligere ikke har gått bra! Denne gang går det bra;) tac'en er på plass så nå vil vokse deg god og rund til august;)
    rug i vei Esme, du gjør en strålende jobb;) klem babyja

    SvarSlett