torsdag 21. oktober 2010

Øppdeit

har mye på gang for tiden, liten tid til blogging....

masse-masse å gjøre på jobben, blir overtid hver dag nesten. I dag har jeg fri, men det er fordi jeg skal jobbe netter i helga. 
Pga jobben har jeg mange ganger å ta igjen på kjeramikk-kurset, og må nesten gå 2 ganger i uka de neste ukene for å få det jeg har betalt for. 
Vi rydder og planlegger flytting. I dag skal jeg til det nye huset og ta litt mål osv. Vil jo bytte kjøkken, så det må planlegges, og da er det kjekt å vite akkurat hvor rør etc går. I tillegg skal vi få anbud på oppussing av to bad, og det er jo greit å komme i gang med det også. Så da har vi egentlig ikke så veldig god tid før vi må sette i gang. Og så må jeg innom til megler med noen papirer i dag. 
Har fått takst på huset vårt, 2,2 mill sånn som vi håpte. Veldig fornøyd med det, da har vi ihvertfall litt som vi kan forhandle med, selv om vi egentlig ikke vil selge for under 2,1. 

Ellers så er jeg i gang med ny cyklus, og ny runde med CBFM. Lurer litt på om jeg senere en gang skal forsøke å måle på ettermiddagen, jeg får ihvertfall ikke maks denne gangen heller. Men lurer på om EL kom på dag 16 eller 17. 
data for denne runden: 
CD 1, 02.10.10
CD 12: low
CD 13: ikke målt
CD 14: high
CD 15: high
CD 16: ikke målt, sovnet av :blush: 
CD 17-20: high
CD 21-...: ikke målt
Det som ihvertfall var tydelig denne gangen var at test-streken var veldig kraftig på CD 17, nesten like sterk som den andre. Og da tenker jeg at EL enten hadde vært og at hormonene var på tur ned igjen, eller at EL kom på ettermiddagen CD 17 og at hormonene sank raskt. På CD 18 var test-streken nemlig mye svakere enn dagen før. Og etter det har strekene bare blitt svakere og svakere. Vet at man egentlig ikke skal vurdere det, men det blir jo så en spekulerer litt selv... 
Ja, ja. Vi fikk nå lagt inn litt gym også, så man kan jo krysse fingrene for at det årner seg. ;) 

Ellers så har vi bestemt oss; Det blir Danmark, og det blir kortregime i November. Venter bare på å få tilsendt resepter og regime, så kommer vi i gang. Dette blir veldig spennende, for å si det mildt. Håper veldig at vi kommer i gang raskt, begynner å bli rimelig lei av å vente.  :(
  

4 kommentarer:

  1. Hvor i DK skal dere?

    Hørtes ut som du har det travelt ja. Ikke stresse for mye nå da :klem:

    November blir bra!

    SvarSlett
  2. Reiser nok til kjøben og CFC. Det er MYE lettere for oss å reise dit enn til Århus. Tar i følge Mannen omtrent 5 timer å kjøre fra der vi bor, så da slipper vi å være så avhengig av billetter og tider på transport. -bare å kaste seg i bilen og kjøre. ;)

    SvarSlett
  3. Så spennende med forsøk i DK i november!! *heia heia*

    SvarSlett
  4. Ja det er mye enklere med Køben altså. Vi var jo i Odense og det var litt pes siden man må ta tog og sånn fra Køben, men gikk jo fint da :) Jeg bare er ekstra stressa når jeg skal noe viktig og ikke har vært der før og ikke vet helt 100% hvordan komme seg dit så gang nr 2 og 3 var jo 0 stress i forhold :)

    SvarSlett