onsdag 31. mars 2010

Påskeferie

Er på hytta med Hund, Mannen, Mamma og Pappa. Siden sist vi var her har det skjedd STORE forandringer, hytta er bygd om, fått nytt panel, alle vinduer er skiftet. Den største forandringen er nok do inne, ikke bare 1, men 2!!! Så i natt har jeg vært oppe på vannklosett mange ganger, og synes faktisk det har vært ganske greit å ikke gå ut på utedoen... Selv om jeg lenge har hevdet at det faktisk ikke gjør meg noe. Hadde vært slitsomt den 4. eller 5. gangen i dag (drakk mye saft utover i de sene nattetimer i går...)
Det er veldig deilig å være her oppe igjen, selv om jeg ikke kan være så veldig aktiv. Hunden fikk seg en skitur med foreldrene mine i dag, og har ligget som et slakt på golvet siden. Deilig å være hund også her oppe.
Håper å kunne viderebringe tradisjonen med påskehygge med hele familien på hytta til fremtidige barn!

1 kommentar:

  1. Så koselig med hytte påske. Her kjenner vi ingen som har hytte så det blir hjemme påske :)

    SvarSlett