tirsdag 2. mars 2010

kvalm? 8+1

Jeg er ihvertfall kvalmere enn jeg har vært noen av de andre gangene. Kanskje det betyr at det er ei jente der inne denne gangen...? Har egentlig en jentefølelse, men er utrolig glad bare det blir et barn utav det. Vet ikke om jeg foretrekker det ene eller det andre. Da jeg var ung, og vi ikke hadde begynt å prøve, hadde jeg veldig lyst på ei jente. Men tror det er mange mange positive ting med begge kjønn. Så det spiller faktisk overhodet ingen rolle.
Kvalmen kommer i bølger, gir seg litt når jeg nyser eller raper. Men jeg føler meg litt uttafor av det hele. Dagene jeg har fri blir veldig slappe og lite til ingenting fornuftig blir gjort. Jeg ligger på sofaen, sover litt. Er blitt ufattellig oppblåst, lurer på om det er Laktulosen som gjør det... I dag forsøker jeg uten, og så får jeg se hvordan avføringen oppfører seg.
Det er nydelig sol ute i dag. Måtte ha solbriller da jeg gikk runde med Voffsen i dag morges. Det ligger fortsatt mye snø, men det er blitt mars, og vi kan kanskje begynne å håpe på at det går mot vår.
Bare 2-3 uker til jeg får satt inn cerclage, men har ikke fått noen innkalling i posten enda. Får spørre når jeg skal på kontroll på fredagen. Det blir spennende å høre om jeg kan reise på Hytta i påska også, det hadde jo vært koselig, og ikke minst veldig godt for Voffen å komme seg opp dit. Vi får se. Barnet kommer selvfølgelig først!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar