mandag 22. mars 2010

11+0

Må skrive noen ord for å markere at det er bare ei uke igjen til det såkalt skumle 1. trimester er over, og det virkelig skumle 2. trimester begynner. Men før den tid blir det jo både det ene og det andre. Bl.a. er det min siste arbeidsdag på ei god stund i morgen, forhåpentligvis på 1,5 år...
Det er litt sykt å tenke på!!!! For å ha en "bra" avslutting så starter jeg morgendagen med å ha internundervisning. Jeg absolutt HATER internundervisning. Men det går forhåpentligvis greit allikevel. Liker ikke å legge frem ting foran folk, jeg. Er vel en slags sceneskrekk, og prestasjonsangst i skjønn forening. Får trøste meg med at det antageligvis er siste gangen på veldig veldig lenge...
Så nå skal jeg legge meg for å være fresh og uthvilt i morgen, om det i det hele tatt er mulig...

1 kommentar:

  1. Kjenner meg igjen ang. sceneskrekk... Greit hvis det er noe man kan kjempegodt, men likevel.

    Syns du er tøff som gjør det :heia:

    SvarSlett