tirsdag 28. september 2010

Rart.

I går, CD 24 så fikk jeg blødning sånn at jeg trodde TR var på vei. I dag er det ingenting. Veldig snodig. Trodde jeg hadde en kjempekort syklus, men nå er den vel utsatt med ihvertfall 1 dag. Ellers har jeg noe innmari med soppinfeksjon etter all antibiotikaen jeg har brukt, sånn at kanskje har jeg bare hatt litt lettblødende slimhinner grunnet det. Har startet med canesten, og da blir det bedre.
Blir spennende å se hvordan denne syklusen ender opp.

Ellers så gikk det greit etterhvert i Oslo i går. Var med på kongressmiddag på en vietnamesisk restaurant på Egertorget som heter Xich Lo. Hadde fantastiske vårruller til forrett, men scampiene vi fikk sammen med dem var rimelig kjedelige. Så var det nydelig og helt perfekt stekt and til hovedrett, og pasjonsfrukt-creme brulé til dessert. Det siste smakte mye som yoghurt, ikke spesielt imponert. Delte ei flaske vin med en villt fremmed mann, fikk litt inntrykk av at han syntes det var veldig hyggelig å dele med meg... Ble litt creepy der på slutten, men jeg latet som ingenting som best jeg kunne.
I dag var det ei annen som jeg kjente der, så da gikk det veldig greit i pausene. ;)

Lavkarboen har forresten fått seg en pause disse dagene, var veldig vanskelig å spise buffet hver dag uten å smake på alle de deilige karbofylte alternativene. ;) Så i morgen må jeg tilbake til hverdagen igjen og stramme inn. Imidlertid så skal vi tr.heim for 1. begravelse til onkelen min på fredag, 2. feiring av 60-årsdagen til Pappa lørdag-søndag, 3. samtale st. Olavs mandag. Blir ei begivenhetsrik helg, og sikkert litt karbohydrater som ikke kan unngås da også.
Får heller ta den store innskjerpingen neste uke.

4 kommentarer:

  1. I dag CD 26, og fortsatt ingen TR. Kanskje blir det 28 dagers syklus uten EL, eller med EL uten max. Hvordan skal man tolke dette??? Urgh. Missed Cycle.

    SvarSlett
  2. Heier på deg esm !! Lykke til med samtalen på mandag !! Gleder meg til updates ! Klem fra Håpefull2010

    SvarSlett
  3. Ble det ingen verping Esm? Lykke til på mandag, spent på å høre hva de sier...

    Klem Oblivion

    SvarSlett
  4. Spennende uke som kommer nå da :)

    SvarSlett