søndag 26. september 2010

tullekropp.

Etter high for 7. dag på rad og jeg bare synes streken ble svakere i går, så har jeg sluttet med målingene. Dvs high også på CD 22. Blir spennende å se hvor lang denne syklusen blir, hadde jo håpt at den skulle være sånn nogen lunde "normal". CD 23 i dag.

Mandag og tirsdag til uka skal jeg til Oslo på konferanse. Overnatting på hotell og middag med masse ukjente mennesker. Kjenner absolutt INGEN. Hadde jo vært litt alright å ha ihvertfall ett kjent fjes der, og jeg er ikke så flink til å presentere meg og begynne å snakke med vilt fremmede. Men, men. Får vel ta med Mac'en som selskap. ;) I går og i dag har jeg vakter, laaaange dagvakter. Så det blir minimalt med familieliv. Mann og Hund går for lut og kaldt vann. Jeg får lest litt artikler innimellom da. Må kanskje ta med det også til Oslo. Kanskje jeg er supereffektiv og får skrevet på artikkelen både på hotellet og på togturen frem og tilbake. LOL.

Mannen og Svigers hadde forresten fått fikset ganske mye hjemme i går, nå er mest rydding som står igjen. Masse rydding. Er endel som må flyttes bort før vi tar bilder og evt har visninger, vet bare ikke hvor vi skal gjøre av det. Svigers hadde tatt med seg noe i går (bl.a. masse vin, sånn at jeg i vanvare etter vakta i går åpnet en av suvenir-vinene våre fra Sør-Afrika :( De skulle egentlig Mannen og jeg kose oss med sammen, etter å egenhendig vært på vingård der nede og fraktet flaskene hjem i kofferten. Han ville slettes ikke ha rødvin i går og syns bare det var dumt. Dårlig samvittighet, men en utrooooolig god vin, da. ;)

Næsj. Må vel gå og jobbe litt igjen da. ;)

1 kommentar:

  1. Uff så kjipt med vinen da, men den var sikkert kjempegod!

    Litt som mamma det. Pappa har en vinkjeller og har en DEL ganske dyre viner liggende + masse drikkevin som han kaller det. Så hadde mamma kollegene sine på middag (pappa var ikke hjemme) også hadde de drukket opp vina som mamma hadde kjøpt inn. Hun tenkte hun kunne ta noen flasker fra kjelleren (det er jo ikke bare pappas viner så det er jo ikke noe problem) og hun mente det var de som lå øverst som var de pappa hadde sagt hun bare kunne drikke av. Hun henta noen flasker og de drakk de. De var jo alt ganske brisne så det var jo ikke nyting av vinen, bare drikking, hehe.

    Så kommer pappa hjem dagen etter og ser de tomme flaskene på kjøkkenet :|

    Det var jo ikke de øverste, men de nederste som var drikkevinenene og mamma hadde vel tatt 4-5 flasker fra den DYRE samlinga! Haha :)

    Så etter den fadesen så innførte pappa et system der han satte hvite runde klistremerker ytterst på korken på de som mamma fikk lov å ta når han ikke var hjemme.

    ROFL!

    Hadde formen min vært litt bedre så skulle jeg dratt og holdt deg med selskap i Oslo! :D Men du får klare deg uten den fantastiske opplevelsen mitt nærvær er dessverre :(

    Kos deg på hotell og håper du i det minste får masse god mat og drikke da =)

    SvarSlett