torsdag 9. september 2010

Bursdag

halvveis til 70, og antageligvis en av grunnene til at jeg har vært litt deppa i det siste.

Livet skulle vært så innmari anderledes nå. Men her sitter jeg uten å ha kommet noe lenger enn det jeg var for 7 år siden da vi startet denne reisen. Mamma bare i sinnet.

Føler meg gammel. Lungebetennelsen hjelper sannsynligvis ikke til på akkurat det punktet.

Selv om jeg egentlig er lavkarbo for tiden har jeg bestemt at jeg i kveld skal spise Ben&Jerry-is. Må både feire bursdagen litt og ha trøstemat siden jeg er syyyyk. ;)  Lurer på hvilke smaker de har på butikken....
Har snakket med Mannen om at jeg tror jeg vil ha iPhone i bursdagsgave, så da tror jeg ikke jeg får den i dag. Men kanskje litt senere når jeg er frisk og kan bli med i butikken og se på...

I helgen skal vi til Tr.heim, så da får jeg feiret litt med familien da. På søndag skal vi på Lisa Williams i Olavshallen. Det blir veldig spennende tror jeg. Vet ikke helt om jeg håper at hun skal connecte med noen av mine eller ikke... synes det er litt skummelt sånn i all offentlighet. ;) Men hadde kanskje vært litt gøy også. Vi får se, tror ihvertfall det blir bra.

6 kommentarer:

  1. Huff snuppa. føler sånn med deg :(

    Gratulerer med dagen likevel da. Og tenk, det kunne vært verre. Dere kunne starta prøvinga først nå av ulike årsaker og DET hadde jo vært enda verre! *prøver å muntre opp litt*

    Lisa Williams blir sikkert kjempegøy! Sånt har jeg lyst å dra på altså :)

    SvarSlett
  2. Du har rett i det Adel. Kunne først nå ha begynt reisen, og om det skulle ta like lang tid så hadde det garantert vært for sent. :(
    Nå har vi kanskje fortsatt en sjangse ihvertfall.

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med dagen vennen! Mange år på å lage baby på ennå, selv om du egentlig skulle vært skolebarnsmamma nå... Man vet aldri hva livet har å by på, det er kanskje på en måte greit også.

    En dag blir du mamma i livet også - ikke bare sinnet!

    Stor bursdagsklem (og bli frisk klem) fra Oblivion

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med dagen! :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med dagen som var!!!!

    Får vondt i hjertet mitt, når du beskriver dine følelser og tanker i forhold til dette med barneønsket. En dag om ikke lenge så blir du mamma i hverdagen også;) det har jeg sterk tro på!! Som andre sier her, om det er noen trøst så var det nå godt dere startet med babylaging når dere gjorde, ellers ville det nok blitt forsent! Men dog en mager trøst, for de følelsene spørsmålene og den uvitenheten om man får oppleve bli mamma i livet er tærende:(
    ønsker dere all lykke og hell Esme! Deres tur nå;)

    god bedring!!!

    Klemmer fra Babyja

    SvarSlett
  6. Litt treg jeg, men forsinket bursdagshilsen herfra :)

    SvarSlett