mandag 20. september 2010

Endelig hjemme med Mannen

Det var godt å komme hjem i går altså. Hadde ikke sett Mannen på nesten en uke, ikke siden før vi kjøpte huset. Hadde mye å prate om i går, og det ble en sen kveld. Hunden og jeg kjørte hjem fra hytta på 7 1/2 time, tror det er ny rekord. :) Men pga lite søvn fordi en av nevøene mine hylgrein og vekket hele familien så kom vi oss ikke avgårde før kl 14. Så da ble det fort seint på kvelden. Har sovet utrolig dårlig i natt også, fikk ikke sovnet før etter 05. Vet ikke helt hvorfor, mange tanker og så raslet det sånn i pusten og det var så irriterende å høre på. LOL. Så er skikkelig trøtt på jobb i dag.
I kveld skal jeg på kjeramikk-kurs igjen, og de to neste dagene skal jeg på kurs i Oslo. Hadde egentlig tenkt å overnatte, for det er så mye pes å pendle, men etter som om jeg de to siste dagene har hatt high på CBFM (CD 16 og 17) og håper at max kommer i morra, så satser jeg på å sove hjemme. Om EL kommer nå så blir den tidligst på CD18-19, og om det blir som sist gang jeg sjekket med CBFM'en min så frykter jeg en utrolig kort lutealfase og TR etter bare noen dager. :(

Her er forrige testesyklus:
1pp med CBFM:
dag 1-8: ingen test.
dag 9-11: lav
dag 12: ble feil, ingen test den dagen
dag 13-16: high
dag 17-18: max
dag 19-25: ingen test
dag 26: Mens.

Så langt denne runden:
2pp med CBFM:
dag 1-11: ingen test
dag 12-15: lav
dag 16-17: high

3 kommentarer:

  1. Så gøy med keramikkurs da! Du må legge ut bilder :D

    Best å sove hjemme ja ;)

    Og kort lutealfase skal vi ikke ha noe av altså :nemlig:

    SvarSlett
  2. Gratulerer med huset Esme!!!
    Så spennede!!

    lykke til og håper ikke på noen kort lutealfase!

    klem

    SvarSlett
  3. mailen over var fra meg Babyja Esme... ør jeg..heheh

    SvarSlett