søndag 27. mars 2011

17+6, Ny rekord!

Så langt har jeg aldri vært før, så det er jo en liten mikroskopisk merkedag ihverfall.
Men jeg føler at det fortsatt er lenge igjen, at 28 er den virkelige første milepælen og 24 første delmål.
Formen er ganske bra, har litt plager med ryggen for tia. Ikke takvis eller noe sånt, men nesten konstante murringer i korsryggen. :p Ikke følt noe særlig nedpress den siste uken. Mannen har vært snill og masert ryggen, men jeg føler jeg egentlig skulle hatt noen som gikk og maserte den konstant.
Neste kontroll blir på tirsdag, og det blir veldig spennende å se hvordan LMH holder seg. Det hadde vært typisk om den nå som jeg føler at alt er bra viser seg å ha krympet :( Det er jo ikke akkurat sånn at jeg har kjent noe hver gang tidligere.
Ellers har vi omsider kommet oss rundt og bestilt oss iPhones. :D Får igjen på skatten, så da tenkte vi at vi fikk ta oss råd, til tross for masse prosjekter i huset og med evt baby. Gleder meg til å få den, noen som har forslag til noen bra apps? Blir en helt ny verden å sette seg inn i dette!! :D Nå blir altså hele data/telefonstallen her hjemme apple, så vi kunne ikke blitt mere fornøyde.

Ellers ikke så mye å melde om. Skal være flink og oppdatere etter kontroll på tirsdag!

4 kommentarer:

  1. Jippi! Har vært kjempespent på dine vegne de siste dagene! Denne gangen går det bra for dere, det er jeg sikker på :) LYKKE TIL :D

    SvarSlett
  2. Jippii!!!!
    Jeg har venta litt på nytt disse dagene!
    20 må jo være første delmål? Ta 4 og 4 uker ;) Da går det litt fortere frem til 38!!! (40)

    Tjomi

    SvarSlett
  3. Kjempstas!!! :lykkelig:

    PLUTSELIG er du 24 uker vettu! Også svosj er du forbi 37 uker og har født og sitter du der med en liten igle på puppen *snufs*

    SvarSlett
  4. Jippi! Er helt sikker på at det går bra for dere nå!

    SvarSlett