lørdag 5. mars 2011

14+5

Dagene går sakte og sikkert mot "det kritiske punkt".
Har ikke merket noen sikre bevegelser enda, men synes at jeg merker litt nede ved cervix. Sikkert mye innbildning og endel som er helt naturlig også, men jeg kjenner nå engang litt ekstra på det. I dag har jeg sjekket ståa med angelsounden, og fant hjertelyden LETT. Høres ut som et gammeldags damplokomotiv som går i full fart der inne.
Bekkenet holder seg ganske stabilt foreløbig. Er ikke hver dag jeg kjenner like mye til det.  Så forhåpentligvis blir det ikke så ille fremover heller. Det er nå 10 dager til jeg skal på neste kontroll, da er jeg 16+1. En ganske dårlig dag for meg i de to første svangerskapene, så det hadde jo passet bra å få en positiv kontroll den dagen.
Mannen har vært syk med omgangssyke i går, og utrolig nok så ser det ut til at jeg berger. Kanskje det betaler seg på andre måter også all den tranen og vitaminene jeg har tatt! :)
Nå skal jeg kose meg med siste del av 3-mila på TV, og så skal det vel fikses litt i huset i dag.
God helg!

2 kommentarer:

  1. Herregud jeg sipper over at Therese Johaug tok gull. Helt utrolig rørende!!!

    SvarSlett
  2. Har så god følelse for dere denne gangen! Du må nyte tiden og glemme bort ukene en liten periode!! Snart teller du nedover og ikke oppover!

    SvarSlett