mandag 21. mars 2011

17+0, det går fremover

OPPDATERT SJEKKLISTE: 
Termin: 31. august 2011. (men skal vel revurderes etter ordinær UL 12/4)
Planlagt KS: Henriksen begynte å snakke om uke 39, men håper å få ham til å revurdere til 38. Jeg er lite lysten på å gå i fødsel før KS! Får argumentere med lang reisevei, at Dr.D anbefaler uke 38 pga fare for fødsel(og livmorruptur), og at både Søster og Mamma har hatt svært raske fødsler. 
På vei: 17 uker + 0 dager
Igjen til termin: 163 dager/ 23 uker + 2 dager
Kjønn:  Aner ikke. sannsynligvis gutt pga 3 gutter før, men føler litt på at det er ei jente... 
Utålmodig: Nei. Håper å komme forbi uke 24 snart...
Hodet ned: regner med det er mye turning opp og ned der inne. 
Aktivitet innenifra: Tja. tror at jeg kjenner litt innimellom, men det varer så kort tid at jeg liksom ikke rekker å kjenne ordentlig etter. 
Bestemt navn?: Kommer vel an på om vi får vite kjønn, da. Har ett ganske sikkert alternativ for jente, og ett par bra på gutt. 
Vektøkning til nå: ? Veieangst... 
Barnerom ferdig: Nope, og kommer ikke til å være på lang tid. 
Alle innkjøp ferdig: Ikke begynt, og starter vel tidligst etter uke 24. 
Strekkmerker: Nei, ikke enda....
Melk i brystene: nei. 
Om fødselen: ingen tanker, blir uansett KS. .
Plager: Sliten, litt BL bak og halsbrann av og til. Nedpressfølelse innimellom, men ikke så ille som uke 15-16. Føler meg ganske sikker på TAC'en nå. Ellers så er jeg i ganske fin form. 
Jobb:  50% dagarbeid, og jobber hver andre dag fra og med forrige uke. Dvs: ma-ons-fre, tir-tor. Oppegående: Ja da. 
Sulten? : Både og. Det begynner å fylle seg opp ganske fort, heldigvis får man nesten si. Er veldig tørst, og sliter med å finne godt alternativ til pepsi max. Synes ikke det er spesielt godt å drikke vann..... (ja, vet hvor sundt det er! ) Blir endel saft og juice. :p
Noen matkikk?:  junk :p
Annet: 2. uke med 17P sprøyter. I dag måtte jeg på do rett etter sprøyta var satt, og følte at det kom masse gugge og litt blod ut igjen. Usikker på hvor mye som ble igjen der inne. Neste uke må jeg få Mannen til å sette sprøyta så langt inn han klarer, trekke den veldig sakte ut, og så må jeg ligge i ro etter den er satt! 


Ellers ikke så mye nytt. Skal på kjeramikk-kurs igjen i kveld, det blir kjekt! 

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med 17 uker! Godt at nedpressfølelsen har gitt seg en del!

    Kos deg med kurs! Og jeg er jo storimponert over strikkeriene! Jeg kan kanskje strikke et skjerf.. På en god dag.. Hvis jeg husker hvordan legge opp masker :$

    Stor klem!

    SvarSlett
  2. Var så utrolig godt og komme inn her til gode nyheter. Heier på det lille magemirakelet! :,)
    Stor klem!

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med snart overstått 17 uker vennen. Herlig å lese at du har det bra ! ps; nytt forsøk i mai :)) Lykkeliten

    SvarSlett