mandag 7. mars 2011

15+0

Helga er over, og i dag skal jeg egentlig oppdatere meg faglig på jobben. Da er veien inn på internettet og utenomfaglige oppdateringer farlig kort...
Helga har forsvunnet i en dis, men vi har fått slappet av og kost oss, og fått noen fine turer med hunden. Dvs i går var det plutselig blitt sinnsvakt glatt igjen, så da ble det en "trippe-tur" for meg på glattisen, men jeg unngikk fall og de største magestrekkene. ;)

Fant en sånn liste på en annen blogg, men tenkte at jeg kunne stjele den litt... Ikke alt som er like relevant enda, men håper å få brukt den mer etterhvert!

Termin: 31. august 2011. (men skal vel revurderes etterhvert på UL)
Planlagt KS: yet to be determined..
På vei: 15 uker + 0 dager
Igjen til termin: 175 dager/ 25 uker + 2 dager
Kjønn:  Aner ikke. sannsynligvis gutt pga 3 gutter før, men føler litt på at det er jente...
Utålmodig: Nei. Håper å komme forbi uke 24 snart...
Hodet ned: regner med det er mye turning opp og ned der inne.
Aktivitet innenifra: Nei
Bestemt navn?: Kommer vel an på om vi får vite kjønn, da. Har ett veldig sterkt alternativ for jente, og ett par bra på gutt.
Vektøkning til nå: ? Veieangst...
Barnerom ferdig: Nope, og kommer ikke til å være på lang tid.
Alle innkjøp ferdig: Ikke begynt, og starter vel tidligst etter uke 24.
Strekkmerker: Nei, ikke enda....
Melk i brystene: nei.
Om fødselen: ingen tanker, blir uansett KS. .
Plager: Sliten, litt BL bak og halsbrann av og til. Ellers så er jeg i ganske fin form, føler bare at jeg aldri får hvilt ordenlig ut...
Oppegående: Ja da.
Sulten? : Både og. Det begynner å fylle seg opp ganske fort, heldigvis får man nesten si. er veldig tørst, og sliter med å finne godt alternativ til pepsi max. Synes ikke det er spesielt godt å drikke vann..... (ja, vet hvor sundt det er! )
Noen matkikk?: salt, gjerne chips... :p

1 kommentar:

  1. Spennende tid nå. Tør nesten ikke lese her om dagen. Er veldig spent og nervøs på dine vegne nå.

    Stor klem og masse hilsner fra meg og mine to små :heia:

    SvarSlett