torsdag 10. mars 2011

15+3, allerede litt lei...

Antall dager på sofaen:1
Antall dager igjen: for mange
Dager til kontroll: 5
Form: grei
Humør: sånn passe...
Nedpress: ikke så mye

 Sooo, dagen i dag har vært sånn nogenlunde sånn: opp og spise frokost ( på sofaen) henge på nettet, se på trash på TV, spise litt lunsj, se på mer trash på TV. Ja, ja. Må se om ikke jeg finner meg en bra bok eller tre snart. Det somer veldig positivt er at vaskedama har vært her i dag, så da slipper jeg ihvertfall å ha dårlig samvittighet for det. Om jeg blir værende like immobil fremover får vi vurdere om vi skal øke til en gang i uka i stedet for hver 14. dag.

1 kommentar:

  1. Skjønner at du kan bli lei sofaen ja. Stor klem til deg fra meg.

    Du får sende noen på biblioteket for deg. De fleste bibliotek har jo en webløsning som gjør det mulig å bestille bøker som noen lettbente venner/slektninger kan hente for deg dagen etter el.lign.

    SvarSlett