onsdag 10. august 2011

37+2, Spa og koselig med mannen

Vi koser oss, og badet masse etter vi kom i går ettermiddag. Da hadde jeg først fått støtte av min Dr om at det er greit å bade i basseng... Jeg har jo vært helt hysterisk og unngått mange ting i dette svangerskapet som teoretisk sett kan føre til infeksjon. Har bl.a. overhodet ikke badet, hverken i badekar, sjøen eller basseng. Men nå føler jeg meg litt ovenpå, og når legen var enig har jeg latt det stå til! Mannen og jeg er blitt venner igjen og har det hyggelig sammen, det er veldig godt.
I dag skal jeg få mamma-massage og fotbehandling. Jeg GLEDER meg!!!

Kontrollen i går gikk forresten fint. LMH er fortsatt lukket, men nå er det veldig tydelig at det kun skyldes TACen, det var åpent helt ned til den. Og Knerten står med hodet sitt langt ned i bekkenet og stanger mot TACen, og det kjenner jeg for å si det sånn. Ingen flere kontroller av LMH er planlagt før KS, men om kynnerne mine blir mere intense/smertefulle/regelmessige så er det viktig jeg tar kontakt... Synes bare det er litt vanskelig å følge med på sånt, jeg Får håpe jeg merker det om det virkelig skjer!

3 kommentarer:

  1. Ble litt rart, jeg bare brukte noe jeg skrev på SM, og så fikk jeg ikke tilmå redigere det ordentlig... Sorry!

    SvarSlett
  2. Godt å lese at stemninga i heimen ble bedre :)

    Når knerten står og stanger sånn over tid, kan ikke tac'en falle av, eller skjer det aldri?

    SvarSlett
  3. Du har vært så flink til å ruge så lenge nå, Esme - nå går det fort :) Klemmer sendes i bøtter og spann din vei!

    SvarSlett