torsdag 27. mai 2010

Skal til Volvat i dag.

I dag skal jeg inn til hun legen på Volvat. Blir litt spennende, men merker at jeg ikke har så veldig høye forventninger. Men skal jo bli spennende å høre hva hun mener om tingenes tilstand.
For noen dager siden kom jeg over ei gruppe som er på Yahoo som heter Abbyloopers. Denne gruppen har mange mange kvinner som har fått lagt en transabdominal/indre cerclage (TAC) og som har erfaringer å dele. De har også oversikt over hvilke leger i verden som gjør operasjonen, hvem som er flinke etc. Ingen i Norge finnes på den listen, hvilket ikke akkurat er overraskende... ;)  Men det er vel ikke så mange andre enn meg som bor i Norge som er medlem der heller. Har funnet ei annen norsk der inne så langt, men hun bor i Australia. Jeg skal ihvertfall skrive mail til en del av disse legene snart, for  spørre dem ut litt. Kommer sikkert til å legge ut korrespondansen etterhvert.

Mamma er fortsatt på besøk, og det er veldig trivelig. Jeg blir aktivisert, og kommer meg ut og opp. ;)
I går var vi og kjøpte nye soveromsgardiner og rullegardin. Ble veldig fint, og gøy med noe nytt. I dag skal hun bli med meg inn til Volvat, og det blir jo koselig å ha litt selskap på turen.

Mannen skal levere bikkja på kennel i ettermiddag :(
han skal nemlig reise bort en uke fra søndag, og jeg skal først ha besøk av venninner i helga, så reise til Trondheim på torsdag neste uke. Men det blir noen litt tomme dager uten Voffsen, Mannen, Mamma, eller trondheimsvenninnene mine fra søndag e-middag og til jeg reiser på torsdag. Kommer vel heldigvis til å ha endel å gjøre, og på tirsdag skal jeg få besøk av et par kolleger.

Får komme tilbake med rapport etter dagens besøk på Volvat.

4 kommentarer:

  1. Masse lykke til i dag *klemmer på*

    SvarSlett
  2. Lykke til i dag Esm - tenker på deg

    Klemmer Oblivion

    SvarSlett
  3. Lykke til hos Volvat! Håper det blir en bra prat :)

    SvarSlett