mandag 24. januar 2011

9+0

Ikke så mye nytt å melde. Vi har vært bizzi, har flyttet i helga. Så nå har vi hatt ei natt her i nyhuset, og det gikk veldig fint. Var helt utslitte, så tror vi hadde fått sove omtrent hvor som helst. Mannen og en kompis tok seg av alle de tunge tingene, mens jeg ryddet og pakket. Har fortsatt litt småtteri igjen i det gamle huset, men de nye eierne overtar ikke før 10. februar, så tror vi skal rekke det greit.

Har egentlig følt meg i ganske bra form i det siste, og det gjør meg innmari nervøs... men i dag har jeg vært trøtt som vanlig igjen. Uansett så gruer jeg meg litt til kontrollen på Riksen i morgen, redd for at det ikke skal være liv der inne. :(
Vel, fasit kommer i morgen.

4 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med 9 uker!! *klem* Og masse masse lykke til med kontrollen imorgen!!!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med 9 uker vennen. Og lykke til på kontrollen i dag! Lykkeliten :)

    SvarSlett
  3. hvordan gikk kontrollen snuppa? :klemme:

    grattis med 9 uker!!

    SvarSlett
  4. Håper kontrollen i dag har gått bra!

    SvarSlett