onsdag 5. januar 2011

6+2

I dag har det kommet sinnsvakt mye snø, og jeg følte jeg måtte måkke litt utenfor nyhuset da jeg var oppom der. Begynte med brøytekanten, men så fikk jeg litt vondt/murringer så jeg ga meg ganske fort etter det. Mannen fikk gjøre ferdig etter han var ferdig på jobb i kveld, før han fikk komme hjem og måkke utenfor her vi fortsatt bor. ;) Harde tider for mannen for tia... ;D
Murringene har fortsatt utover kvelden, men det er fortsatt ikke noe ny blødning e.l. Har begynt å pakke litt småting som jeg tenkte å ta med til nyhuset i morgen, er litt stresset mtp flyttingen egentlig. Men tenker det sikkert er smart å flytte litt og litt av småting så lenge jeg kan gjøre det.
Av symptomer ellers så er jeg fortsatt TRØTT, og puppene er tunge. Ikke så ømme lenger, kanskje litt på brystvortene. Synes tiden til UL går tregt!!! :)

5 kommentarer:

  1. Huff, må ikke stime for mye nå da :) Mannen får ta sånne tunge ting :)

    SvarSlett
  2. Så bra at det ikke er kommet noe mer blødning! Håper det vedvarer så blir tiden frem til UL forhåpentligvis litt mindre bekymringsfull :)

    Stor klem!

    SvarSlett
  3. Hei hei!
    Gratulerer så mye med graviditeten! :) All hell og lykke ønskes deg.
    Klemmer fra Miominmio (SG januar10)

    SvarSlett
  4. Håper alt går bra for dere denne gangen!!:)) Vi skal sende søknad til Medicus Trondheim denne uka, så får håpe 2011 blir et bra år for oss begge;)
    Klem fra Sunniva

    SvarSlett
  5. Takk for lykkeønskninger alle sammen.

    Sunniva: Krysser fingre for at 2011 blir lykkeåret, ja!!! :D

    SvarSlett