onsdag 15. desember 2010

9 DPO

Har tyngre boobs, men det er vel crinonens fortjeneste. I  går hadde jeg altså leamus i musa, ikke kjent noe til det enda i dag. ;D Svetter på natta, og sover urolig. Ellers tror jeg ikke jeg har så sinnsvakt mye symptomer at det gjør noe. Er trøtt, men sover dårlig og det er kaldt og mørkt og vinter,- tror det er helt normalt.
 Er sinnsvakt nervøs for at forsøket går åt skogen, tror jeg blir usannsynlig skuffa og deppa. Det innebærer at det bør begynne å dukke opp streker på testene snart. Både i går og i dag har jeg sett fantasi-streker, dvs de du bare ser når du virkelig legger godviljen til... Gidder ikke å be om vurdering fra Mannen engang, han synes jeg er gal nok som jeg er.
Håper håper håper at det snart kommer ihvertfall en svak skygge på testen!!!

12 kommentarer:

  1. får du tatt bilde av fantasistreken da? :hyper:

    SvarSlett
  2. går ikke an å fange på bilde. det er seriøst en fantasi-strek. ;)
    esme

    SvarSlett
  3. Da håper jeg at denne fantasistreksen din blir litt mer enn en fantasistrek i morgen :o) Lykke til, jeg håper virkelig at det er din tur denne gangen :)

    SvarSlett
  4. Dette er så usannsynelig spennende! Jeg HÅPER så inderlig du er gravid. Krysser alt jeg har. Klem fra Knærten.

    SvarSlett
  5. Da forventer jeg skikkelig strek i morgen! :heia:

    SvarSlett
  6. Krysser alt som krysses kan på at du har en skikkelig strek imorgen... :)

    SvarSlett
  7. Har fulgt med på bloggen din med jevne mellomrom i et halvt års tid, men aldri skrevet noe før. Ønsker deg masse lykke til! Krysser fingrene for at du får to streker snart, du fortjener det virkelig!!

    SvarSlett
  8. Spenningen er til å ta og føle på.
    Varm klem fra Mette

    SvarSlett
  9. Dette er spennende! Heier på deg, vil gjerne se streker her :)
    Klem, Tromsø

    SvarSlett
  10. Åååå, håper så inderlig fantasisteken din går over i ordentlige streker.. Venter selv på strek, har mistet to i 2010 (uke 14 og uke 15) Lykke til til oss!! :)
    L

    SvarSlett