lørdag 18. desember 2010

12 DPO

Og testing er GØY!!! ;)
Ihvertfall når resultatet er som nå!
Limer inn mine dårlige bilder av testene, får ikke vist ordentlig at det er antydning til strek på 9DPO. Men jeg er ikke mye i tvil lenger for å si det sånn...


 
Photobucket
Photobucket


Har ikke fortalt det til noen andre enn nettvennene mine, og det er bare noen få av disse som vet hvem jeg er i virkeligheten. Faktisk er det få IRL som vet at vi har hatt forsøk engang.  Jeg synes det har vært utrolig godt å ikke ha alle andres forventninger hengende over meg denne gangen. Svigermor vet, for de passet Hunden, men hun er ikke masete som så mange andre. Jeg tror nok hun er veldig spent, men tør nok ikke spørre for mye... og så tror jeg ikke hun vet når man kan begynne å teste... eller dvs ihvertfall ikke når testetøser begynner å teste ;)
Men egentlig har jeg bare lyst til å rope det ut; at jeg er gravid!!!!

Skal fortelle det til Mamma og Søsteren snart, da.... tenkte å sende en MMS med bilde av en test og skrive God Jul... men det må bli en dag det passer å få hylende telefoner tilbake... onsdag og torsdag har jeg nattevakt, fredag er det julaften og litt upassende å få sånne telefoner enten når jeg sover etter vakt eller midt i julemiddagen hos svigers. så det må kanskje bli mandag eller tirsdag... mandag skal jeg se harry potter på kvelden, så da passer det litt dårlig, så det må vel kanskje bli tirsdag... vanskelig dette :fnise:

10 kommentarer:

  1. Gratulerer! Har fått med meg at du er gravid. Det var utrolig godt å lese. Jeg heier deg helt frem til mål. Hilsen krokodille fra sm.

    SvarSlett
  2. Noen lykketårer felles for dere nå. Skulle tro det var meg selv som var gravid...så glad er jeg på dine vegne.

    Mega klem fra Mette (mom)

    SvarSlett
  3. ÅÅåååå!!! GRATULERER!!!

    har vært på farten noen dager og gleda meg til å sjekke testerekka hos deg når jeg kom hjem! Og den var som ønsket!!!

    Denne gangen holder det hele veien, ringen gjør nok susen!

    Masse lykke til!

    Mange klemmer fra Tjomi

    SvarSlett
  4. Så fantastisk!!!!! Jeg er så glad på deres vegne. Masse lykke til. Det blir utrolig spennende, men denne gangen har jeg en god følelse for at dette skal gå bra.

    SvarSlett
  5. HURRA, HURRA, HURRA, HUUUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRA!

    Nå går det veien:) Stor klem fra Knærten!

    SvarSlett
  6. Så fantastisk!!! :D :D Gratulerer så mye, kjæære deg :)

    SvarSlett
  7. Ei nydelig testerekke det der ja! :D Gratulerer igjen!! Stor klem!

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye, Esmeralda, dette var en flott julegave.

    Denne gangen skal det gå helt til mål :-)

    Klem fra
    Solå

    SvarSlett