torsdag 16. desember 2010

10 DPO

Og da har jeg sett den første virkelige streken. Etter fantasi-strekene jeg har hatt de siste to dagene, så hadde håpet bygget seg opp men redselen for skuffelse var også om mulig enda større. De fantasistrekene var helt diffuse, gikk ikke an å si at det var strek, men at det ”var noe der”… Dagens strek var derfor utrolig digg å se, selv om jeg fortsatt langt fra føler meg sikker!!!  Den er veeeldig svak, men jeg kan så vidt skjelne at det er rosa farge på den… Håper den bygger seg sterkere og sterkere fremover…. :hyper:

9 kommentarer:

  1. JAAAAAAAAAAAAA!!!! HURRA HURRA HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OMGOMGOMGOMGOMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Nå blir det augustbebisER :lykkelig:

    SvarSlett
  2. Åååååååååååh, så fantastisk! Nå skal det gå veien!!!

    SvarSlett
  3. Så fantastisk :o) Denne streken skal bli sterkere og sterkere for hver dag og du har fått verdens beste julepresang :o)

    SvarSlett
  4. Såååå kjekt med en skikelig strek... :)

    SvarSlett
  5. Er helt rørt jeg nå! Yes yes yes :):):):)
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  6. Hurra! :jippi: Har ønsket så veldig for deg vet du :) Da kommer du straks inn til oss på SM da.
    Klem, Tromsø

    SvarSlett
  7. Jippi, jippi, jippi!!!!!!! Sipper av glede jeg jeg sitter!!!

    Klem!!!

    SvarSlett
  8. :D Jeg bare hopper rundt av glede og håper streken blir enda sterkere og at du denne gangen kan få en baby om ca 8-9 mnd tid :)

    SvarSlett