mandag 27. desember 2010

5+0

Og vi har hatt en koselig og rolig jul så langt. Jeg har jobbet endel, både natt til julaften og dag 1. juledag. I går og i dag har jeg hatt fri, men i morgen skal jeg på jobb igjen.
Har innmari slitsomme vakter på jobb, så lurer litt på hvor lenge jeg skal fortsette med det. Regner med at det er rimelig enkelt å slippe om jeg vil det... Får ta stilling til det etter 1. UL den 14.
Er det bare jeg som plutselig synes det er lattelig lenge til 14. januar??? :D
Har fortsatt ikke så mye plager, mye luft som kommer, og så ligamentsmerter, da. Er fornøyd det bare er litt, jeg.
Ingen vits i å begynne med magebilder på lang tid enda, her er magen oppblåst og velutrustet i utg.punktet ;) Kanskje fra uke 20... ;)

I dag skal jeg avgårde og bytte noen julegaver som er litt for små.... (rødme) men både puppene og magen er større enn for en mnd siden, og forhåpentligvis blir de ikke mindre med det første, så da statser jeg heller på en str større!
Fortsatt god romjul alle sammen!!

5 kommentarer:

  1. Grattis med 5 uker! Hurra! Blir kjempespennende å følge deg videre! :)

    SvarSlett
  2. Grattis med 5 uker ja. Husk å ta hensyn til kroppens signaler og hvil når du kan ;) og puppene holder seg større en stund....spesielt når melka er der også ;)

    Juleklem fra Mette og Emil :)

    SvarSlett
  3. Og større skal puppa og magen bli :D

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med 5 uker.. Krysser fingre og bein og alt som er for dere! Denne gangen MÅ det gå.

    SvarSlett
  5. Hurraaaaaa:) Denne graviditeten gleder meg stort!!! Gratulerer så mye Esme!!! Det er dere så unnet!!! Gleder meg til å følge deg frem mot august:)
    For et godt nytt år;)
    Kos deg masse med lykken i magen!
    Klemmer fra babyja

    SvarSlett