mandag 12. juli 2010

Hotell i NYC.

Etter mye frem og tilbake har jeg endelig fått bestilt hotell. Det er jo så mange å velge i mellom, og det er nesten umulig å si hvem som egentlig er bedre enn de andre (innen vår prisklasse, selvfølgelig).
Kravene var at det skulle ligge i Midtown, ha klimaanlegg, internett, og at det er OK størrelse på sengene. Vi tenker å kampe sammen alle 3, men Mamma og Pappa mener at alt over 1,20 bredt er helt OK for dem å sove på. Så da har valget falt på dette hotellet, som vi faktisk fikk ganske billig. Tror jeg har lest over 1000 gjestekommentarer om forskjellige hoteller, og til slutt så måtte jeg bare velge ett. Får heller komme tilbake med min egen vurdering etter vi har vært der. ;)

Planene er litt endret, for nå har vi bestemt oss for å reise ned til Philadelphia på tirsdag ettermiddag/kveld for å dra til Pappas søskenbarn med kone. Jeg har truffet ham flere ganger tidligere, han kommer som regel på besøk i Norge hvert 1-2 år. Han har en ny kone nå som jeg ikke har truffet derimot, men hun er visst veldig hyggelig. Så nå blir det så vi skal bo hos dem frem til fredagen når jeg skal opereres.

Og så forsøker vi å bestemme oss for om vi skal dra tilbake til NYC etter operasjonen, eller om vi skal ta en svipptur ned til Washington. Så jeg må sjekke litt hvor lang tid det tar å reise og hvor lang tid vi må regne med å være i forveien på Newark når vi skal fly hjem etc. Tenkte kanskje å spørre Kerry som jeg kjenner i NY om det, hun har sikkert oversikt.

Det er litt gøy å planlegge også, og jeg merker at hodet mitt ikke greier å tenke på så mye annet for tiden...

P.S. Slankingen har gått litt til h@lvette i helgen. Var på besøk hos venner på lørdag som glemte at jeg var lavkarbo, så da fikk vi pai og så var det frukt/sjokoladefontene til dessert... det går jo ikke an å sitte og se på en sjokoladefontene...
Men i dag er jeg i gang igjen. Har fri på dagtid, og skal jobbe litt netter denne uken. Så nå skal jeg ut i sola. :D

2 kommentarer:

  1. He he he - måtte le litt av kommentaren din om slankingen... Sjokoladefontene høres unektelig DIGG ut (sa sjokoholikeren...)

    Washington DC skal visst være en meget bra by, mye å se på der! Hvis du reiser dit - må du lese "Det tapte symbol" av Dan Brown, der foregår mye av handlingen i W-DC. (boken ikke er sånn überbra da...)

    SvarSlett
  2. Oblivion: sjokoladefontener skiller seg fra andre fontener, det er helt ok å drikke fra den! (men bading frarådes...)

    Har ikke lest tapte symbol, faktisk. Men der minnet du meg på at jeg skulle bestille den fra bokklubben... Men har sett en National Treasure med Nickolas Cage, og der er det også en god del i W-DC . Må kanskje se den en gang til, tror vi har den stående...

    SvarSlett